[Bezoek] Witte Tenten Verhuur 09-05-2011

Uiteraard gaat Witte tenten de Binkie niet zomaar door een andere fabriek laten maken.

Mijn sgatjes!!!! :D:p:p:) Gelukkig blijven ze bij de zelfde fabriek:)

Bedankt voor de update!
Ook dat er ''onderzoek'' word gedaan voordat het overgegeven word geeft weer een fijner gevoel!

Bedankt Marijn!

Ik geloof dat je in de war bent :wink: de Swaffelaar is nooit onderdeel geweest van een actie of prijsvraag. De cake waarvoor men een naam mocht bedenken, is de ADHD. En het pakket van afgelopen jaar is De Schoffies, waarvan de foto's van vuurwerkliefhebbers op de labels staan. De ADHD blijft dus gewoon bestaan en de Schoffies komen dit jaar wél door de keuring.

Dan heb ik mij vergist. Dank voor de correctie.

Eindelijk even tijd gevonden om het verslag te lezen! Jur je heb een prachtig verslag in mekaar geknutseld, heb met plezier gelezen en heeft me ook veel informatie opgebracht!

Bedankt.

Graag gedaan hoor Tunit.
Ik doe het in ieder geval met veel plezier :)

Bedankt iedereen voor de leuke complimentjes, dat wilde ik ook even kwijt :)

*aanvulling ook in het start topic geplaatst*

Goed verslag mannen!
Ik hoop dat we tijdig horen welke producten er komen uit nieuwe fabrieken en welke niet.
Vooral de Vette Marja, Vetjes, Jaloers en Tweelingen zijn nu echt toppers, en zou ik niet graag ietsje aangepast zien.

tjonge jongen dit verslag staat al een paar maand op het forum en is volledig aan mijn aandacht ontglipt .
niet te min was het een mooi verslag on te lezen .
ik vindt het erg jammer dat de stoere knaller gaat verdwijnen .
ik had ze vorig jaar net ontdekt en wou er in de toekomst graag een paar pakje meer van hebben .
de stoere knaller is een goed produckt .
waarom gaat deze dan uit het assortiment en wat komt er dan voor weer ??

Back
Bovenaan