Bezoek Rubro Vuurwerk 6 augustus

Het heeft nog niet heel veel geregend hier in de regio.
Stiekem hoop ik op een weekje uitstel, dan kan ik misschien ook die kant op ... :p:wink:

Stiekem hoop ik op een weekje uitstel, dan kan ik misschien ook die kant op ... :p:wink:

Zo werkt dat helaas niet met vergunningen e.d. Voor alle importeurs geldt dat het te hopen is dat ze een extra vergunning hebben aangevraagd mocht het niet door kunnen gaan i.v.m. de droogte.

Zo werkt dat helaas niet met vergunningen e.d. Voor alle importeurs geldt dat het te hopen is dat ze een extra vergunning hebben aangevraagd mocht het niet door kunnen gaan i.v.m. de droogte.

Ik was er vanuit gegaan dat ze voor dit soort dingen inderdaad een schaduw datum achter de hand hebben.
Lijkt me anders wel risicovol ....

Ik was er vanuit gegaan dat ze voor dit soort dingen inderdaad een schaduw datum achter de hand hebben.
Lijkt me anders wel risicovol ....

Er zal vast wel een noodscenario zijn maar of dat voor een week later zal zijn is dus idd afhankelijk van een vergunning die daarvoor aangevraagd moet zijn. Vaak hou je als organisator wel rekening met slecht weer en heb je iets voor i of een paar dagen later achter de hand. Maar een hele week later vraag ik mij af. Vandaar mijn reactie.

Tot op heden is nog steeds fase 2 van kracht in die regio. Dat betekent vooralsnog niet schieten, maar zoals het er nu naar uitziet komt en morgen een hoop regen aan.

Thnx heho, dat er vandaag maar een hele partij water mag vallen in Wierden.

Had stiekem al gedacht dat fase 1 nu weer van kracht zou zijn maar helaas.... hopen op een hoop regen vandaag idd

Had stiekem al gedacht dat fase 1 nu weer van kracht zou zijn maar helaas.... hopen op een hoop regen vandaag idd

Zelfs met Fase 2 kan er in sommige gevallen geschoten worden, dat is de afgelopen weken enkele keren voorgekomen. Andersom kan het ook: bij Fase 1 kan er door lokale omstandigheden alsnog een verbod op worden gelegd door de verantwoordelijke instanties. Dat laatste gebeurd gelukkig maar zelden. Maar ik heb van de week nog contact gehad met Rubro v.w.b. het doorgaan van de demo en het zag er goed uit. Natuurlijk altijd een slag om de arm houden...

Overigens is het heel simpel: geen bericht = goed bericht!

Zelfs met Fase 2 kan er in sommige gevallen geschoten worden, dat is de afgelopen weken enkele keren voorgekomen. Andersom kan het ook: bij Fase 1 kan er door lokale omstandigheden alsnog een verbod op worden gelegd door de verantwoordelijke instanties. Dat laatste gebeurd gelukkig maar zelden. Maar ik heb van de week nog contact gehad met Rubro v.w.b. het doorgaan van de demo en het zag er goed uit. Natuurlijk altijd een slag om de arm houden...

Overigens is het heel simpel: geen bericht = goed bericht!

Klopt natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen op de regel.
Zojuist Rubro gesproken en de demo gaat gewoon door :)

Zojuist bericht vanuit Rubro. De demo gaat idd gewoon door hoor :thumbsup:

Voor de leden die gaan: er zal geschoten worsen tussen 21.00 en 21.15 uur
Zorg dat je dus op tijd bent !

Alles hebben we klaar staan en zal op het moment van de demo online gegooid worden. Morgen rond deze tijd staat alles online dus :wink:.

Back
Bovenaan