Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Stiekem hoop ik op een weekje uitstel, dan kan ik misschien ook die kant op ...![]()
Het heeft nog niet heel veel geregend hier in de regio.
Stiekem hoop ik op een weekje uitstel, dan kan ik misschien ook die kant op ...![]()
Zo werkt dat helaas niet met vergunningen e.d. Voor alle importeurs geldt dat het te hopen is dat ze een extra vergunning hebben aangevraagd mocht het niet door kunnen gaan i.v.m. de droogte.
Ik was er vanuit gegaan dat ze voor dit soort dingen inderdaad een schaduw datum achter de hand hebben.
Lijkt me anders wel risicovol ....
Had stiekem al gedacht dat fase 1 nu weer van kracht zou zijn maar helaas.... hopen op een hoop regen vandaag idd
Zelfs met Fase 2 kan er in sommige gevallen geschoten worden, dat is de afgelopen weken enkele keren voorgekomen. Andersom kan het ook: bij Fase 1 kan er door lokale omstandigheden alsnog een verbod op worden gelegd door de verantwoordelijke instanties. Dat laatste gebeurd gelukkig maar zelden. Maar ik heb van de week nog contact gehad met Rubro v.w.b. het doorgaan van de demo en het zag er goed uit. Natuurlijk altijd een slag om de arm houden...
Overigens is het heel simpel: geen bericht = goed bericht!
Zojuist bericht vanuit Rubro. De demo gaat idd gewoon door hoor![]()
Voor de leden die gaan: er zal geschoten worsen tussen 21.00 en 21.15 uur
Zorg dat je dus op tijd bent !