Bezoek aan Rubro Vuurwerk 10-10-2008

Fijn verslag hoor. Dus nu zijn alle beste websites daar wel geweest, haha :wink:.
Jullie hebben je wel vermaakt. Bedankt voor de informatie.

Je gebruikt wel heel veel kommas in een zin.

Mooie labels verder van Rubro, zien er gaaf uit.

lol ik wilde net zeggen, iemand heeft wel een hele grote verslaving aan komma's:p

Wijs Damian er even op dat die beter na een paar keer gebruik van de komma, dat die er een punt moet zetten.

Wel leuk hoor om het even gelezen te hebben. Lijkt me geweldig om daar binnen te zijn:)

het verslag van ons dan ook nog maar even.
(door probleempjes met onze website konden we het nu pas posten:sad:)
--------------------------------------
Maandagavond 13 oktober was pyromovies te gast bij Rubro Vuurwerk te Wierden.
Bij het binnenkomen kwamen we in een leuke showroom terecht vol met dummy,s van o.a Masterline,Goldselection, Rubro pyro(maximum)
ook kregen we gelijk koffie met gebak van Ruud en Karel (vader en zoon) die samen Rubro Vuurwerk runnen.
Na de koffie(en het glaasje fris voor jeroen) hebben we alle dummy,s besproken,bekeken en de meeste op de foto gezet.
Zeer leuke vuurwerklijnen met toplabels die ons goed aanspraken.
Rubro Vuurwerk heeft op dit ogenblik 6 verkooppunten in Overijssel: Almelo,Hengelo,Wierden,Klazienaveen,Winterswijk,Goor.
ook proberen ze om er jaarlijks 2a3 verkooppunten erbij te krijgen.(volgendjaar waarschijnlijk enschede)
Verder hebben we bij Rubro nog filmpjes bekeken van de nieuwste producten,en een leuke film over de fabrieken in China.
Het assortiment van Rubro is zeer veelzijdig,prima kwaliteit en ze hebben leuke acties.en dat ook nog eens voor een zeer betaalbare prijs.

pyromovies wil Rubro Vuurwerk bedanken voor de zeer gastvrije avond en de goede informatie.
en over een aantal weken zullen we nog even terug komen om wat foto,s te maken van de winkel/bunker in Wierden.

voor foto,s >>> http://www.pyromovies.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=2393#2393

Neen, ze hebben toen niet gesproken over de richtprijs van het Masterline all in pakket.
Ik ben benieuwd wanneer de folder van Rubro online komt.
Maar nog neer benieuwd naar de filmpjes van de producten.
Want ik heb heel sterk het gevoel dat Rubro topspul verkoopt.

Karel stuurde me laatst een mail dat die folder rond 5 dec komt.
Verder geloof ik ook nog steeds in rubro, ze hebben inderdaad top spul, heb vorig jaar mijn ogen uit gekeken met de masterline, de effecten zijn veel breder kwa boeketten dan andere potten die ik had van andere winkels.

Even een korte vraag, Heb op de site van Rubro gekeken, maar kan nergens de verkoopadressen van Rubro vinden, alleen een mooi landkaartje waar aangegeven staat met een vuurpijl waar het verkocht word, alleen zonder adres oid....
Zou er graag namelijk wat van willen bestellen..

Even een korte vraag, Heb op de site van Rubro gekeken, maar kan nergens de verkoopadressen van Rubro vinden, alleen een mooi landkaartje waar aangegeven staat met een vuurpijl waar het verkocht word, alleen zonder adres oid....

Bassie -> www.vuurwerkdiscount.nl heeft verkooppunten in Almelo en in wierden.
komt goed:D

vrijdag heb ik een afspraak in Wierden bij Rubro vuurwerk.
ik zal dan even wat foto,s maken van de showroom en misschien ook van de bunker.

vrijdag even naar de winkel geweest in Wierden.
het was er al behoorlijk druk,het liep prima volgens Ruud. :cool:
ik heb foto,s kunnen maken van de showroom,om de bunker te bekijken was vrijdagavond geen tijd voor,ze waren te druk :p
dit komt dus later een keer.

dsc00001jp7.jpg

dsc00002wi1.jpg

dsc00003fw3.jpg

dsc00004el4.jpg

dsc00005az4.jpg

Ook in Klazienaveen bij Poelman camping totaal verkopen ze Rubro.
Klik hier voor de online shop!
Ik heb zelf 'Crossette Queen', 'Shockwave', 'Midnight Thunder' en 'Color Break' besteld! Ben er erg benieuw naar! :D

Ru.Bom

Back
Bovenaan