Afgelopen maandag, 10 september 2007, zijn Lev-He en ik op bezoek geweest bij Hardix Vuurwerk BV. in Kampen.
Wij werden hartelijk verwelkomd door Roderick Jager die ons binnenliet . We mochten plaats nemen in een gezellige,knusse showroom, waar veel dummy,s van de collecties van Hardix zijn opgesteld.
Onder het genot van een lekker bak koffie hebben we anderhalf uur lang over vuurwerk zitten praten,natuurlijk over de merken welke Hardix voert.
Uiteraard kwamen ook de nieuwe producten voor het seizoen 2007-2008 uitvoerig aan de orde.
Dummy,s van deze nieuwe producten waren bij de fotograaf, dus konden wij ter plekke geen foto,s maken. Deze worden ons zo spoedig mogelijk nagestuurd.
Het merk Brilliant komt met 2 nieuwe 500 grammers: De Phantom en de Qlimax, Het merk Black Smith komt ook met twee nieuwe 500 grammers: De Full Blast en de Collapsible.
Deze laatste cake wordt een uitvouwbare cake.,erg innovatief en praktisch.
Wat ook interessant nieuws is is dat Hardix dit jaar op de markt komt met nieuwe labels voor het knalwerk. Goed nieuws voor de veteranen onder ons.
Na het gesprek kregen we een rondleiding door het bedrijf waar we ook de bunkers mochten bekijken. Circa 450 ton vuurwerk ligt daar opgeslagen. Uitbreiding naar 1000 ton is aangevraagd. Bijna al het vuurwerk voor het komende seizoen is binnen.
Na de rondleiding kwamen we weer terug in de showroom. Nog kennisgemaakt met Dick Jager,die druk bezig was met nieuwe labels.
Bij het afsluitende gesprek kregen we een lijst van producten mee. We kregen ook een uitnodiging voor het bezoeken van de demo in oktober waar de producten geshowd gaan worden.
Het was een zeer interessant en informatief bezoek, we kregen alle medewerking van Hardix om zoveel mogelijk informatie voor de consument te verzamelen.
Wij bedanken Hardix BV voor de gelegenheid om het bedrijf te mogen bezoeken en wensen Hardix BV veel succes toe met de verkoop seizoen 2007-2008.


Wij werden hartelijk verwelkomd door Roderick Jager die ons binnenliet . We mochten plaats nemen in een gezellige,knusse showroom, waar veel dummy,s van de collecties van Hardix zijn opgesteld.

Onder het genot van een lekker bak koffie hebben we anderhalf uur lang over vuurwerk zitten praten,natuurlijk over de merken welke Hardix voert.
Uiteraard kwamen ook de nieuwe producten voor het seizoen 2007-2008 uitvoerig aan de orde.
Dummy,s van deze nieuwe producten waren bij de fotograaf, dus konden wij ter plekke geen foto,s maken. Deze worden ons zo spoedig mogelijk nagestuurd.
Het merk Brilliant komt met 2 nieuwe 500 grammers: De Phantom en de Qlimax, Het merk Black Smith komt ook met twee nieuwe 500 grammers: De Full Blast en de Collapsible.
Deze laatste cake wordt een uitvouwbare cake.,erg innovatief en praktisch.
Wat ook interessant nieuws is is dat Hardix dit jaar op de markt komt met nieuwe labels voor het knalwerk. Goed nieuws voor de veteranen onder ons.


Na het gesprek kregen we een rondleiding door het bedrijf waar we ook de bunkers mochten bekijken. Circa 450 ton vuurwerk ligt daar opgeslagen. Uitbreiding naar 1000 ton is aangevraagd. Bijna al het vuurwerk voor het komende seizoen is binnen.


Na de rondleiding kwamen we weer terug in de showroom. Nog kennisgemaakt met Dick Jager,die druk bezig was met nieuwe labels.
Bij het afsluitende gesprek kregen we een lijst van producten mee. We kregen ook een uitnodiging voor het bezoeken van de demo in oktober waar de producten geshowd gaan worden.
Het was een zeer interessant en informatief bezoek, we kregen alle medewerking van Hardix om zoveel mogelijk informatie voor de consument te verzamelen.
Wij bedanken Hardix BV voor de gelegenheid om het bedrijf te mogen bezoeken en wensen Hardix BV veel succes toe met de verkoop seizoen 2007-2008.
Laatst bewerkt door een moderator: