Bezoek aan Hardix Vuurwerk 10-09-07

moontan

VWC lid
Afgelopen maandag, 10 september 2007, zijn Lev-He en ik op bezoek geweest bij Hardix Vuurwerk BV. in Kampen.

hardix_bezoek_080-border.jpg

hardix_bezoek_078-border.jpg

Wij werden hartelijk verwelkomd door Roderick Jager die ons binnenliet . We mochten plaats nemen in een gezellige,knusse showroom, waar veel dummy,s van de collecties van Hardix zijn opgesteld.
hardix_bezoek_063-border.jpg

Onder het genot van een lekker bak koffie hebben we anderhalf uur lang over vuurwerk zitten praten,natuurlijk over de merken welke Hardix voert.
Uiteraard kwamen ook de nieuwe producten voor het seizoen 2007-2008 uitvoerig aan de orde.
Dummy,s van deze nieuwe producten waren bij de fotograaf, dus konden wij ter plekke geen foto,s maken. Deze worden ons zo spoedig mogelijk nagestuurd.
Het merk Brilliant komt met 2 nieuwe 500 grammers: De Phantom en de Qlimax, Het merk Black Smith komt ook met twee nieuwe 500 grammers: De Full Blast en de Collapsible.
Deze laatste cake wordt een uitvouwbare cake.,erg innovatief en praktisch.

Wat ook interessant nieuws is is dat Hardix dit jaar op de markt komt met nieuwe labels voor het knalwerk. Goed nieuws voor de veteranen onder ons.

hardix_bezoek_052-border.jpg

hardix_bezoek_047-border.jpg

Na het gesprek kregen we een rondleiding door het bedrijf waar we ook de bunkers mochten bekijken. Circa 450 ton vuurwerk ligt daar opgeslagen. Uitbreiding naar 1000 ton is aangevraagd. Bijna al het vuurwerk voor het komende seizoen is binnen.
hardix_bezoek_006-border.jpg

hardix_bezoek_036-border.jpg

Na de rondleiding kwamen we weer terug in de showroom. Nog kennisgemaakt met Dick Jager,die druk bezig was met nieuwe labels.
Bij het afsluitende gesprek kregen we een lijst van producten mee. We kregen ook een uitnodiging voor het bezoeken van de demo in oktober waar de producten geshowd gaan worden.

Het was een zeer interessant en informatief bezoek, we kregen alle medewerking van Hardix om zoveel mogelijk informatie voor de consument te verzamelen.
Wij bedanken Hardix BV voor de gelegenheid om het bedrijf te mogen bezoeken en wensen Hardix BV veel succes toe met de verkoop seizoen 2007-2008.

Laatst bewerkt door een moderator:
De fotos doen het helaas niet had ze al wel gezien zag er goed uit!

Wat een vuurwerk ligt daar he :shocked:

Erg leuk stukje om te lezen dit, vooral ook omdat ik elk jaar erg veel producten van Hardix koop.
Als ik het goed begrijp komen er in totaal dus 4 nieuwe 500 grammers bij? Ik ben vooral benieuwd naar die uitvouwbare cake.
Leuk dat jullie zo goed ontvangen zijn en meteen alles mochten bekijken.

Helaas werken de foto's niet bij mij.

Foto's werken ondertussen, maar ze zijn helaas wel wat groot, wellicht dat Lev-he dit nog even aan kan passen naar 800x600. :wink::rolleyes:

Leuk verslag, bedankt, leuk om ook hier een "kijkje in de keuken" te krijgen. Ik kon er die dag helaas niet bij zijn, maar met zulke verslagen krijg je al gauw een goed beeld van die dag, leuk met die foto's erbij zo.

:bye:

Foto,s staan er inmiddels goed op.
Met dank aan Mattenfreak.
Films van de nieuwe producten komen online nadat de demo in oktober is geweest.

De foto's werken nu wel. Het was een mooie middag. Je verwacht totaal niet zo'n complex, op het industrieterrein. Zo ben je op de grote weg, en zo sta je tussen alle bunkers. Leuk om te zien.
Zodra we binnen stapten, voelde je de heerlijke vuurwerksfeer. Overal waar je keek chinese stijl. Vazen, lampionnen en uiteraard de mooi ingerichte showroom met de dummys.
We zijn zeer goed ingelicht door Roderik en op onze vragen werd duidelijk antwoord met motivatie gegeven.

Hier nog enkele foto's:

Gigantische stapels met vuurwerk!
hardix_bezoek_027-border.jpg

De nieuwe labels:
hardix_bezoek_014-border.jpg

Beetje onduidelijk helaas
hardix_bezoek_012-border.jpg

hardix_bezoek_013-border.jpg

Nogmaals bedankt voor het hartelijk onthaal.

Grtz Lev-he

Erg leuke report over wat een zo te horen leuke trip was :wink:
Over vuurwerk praten is natuurlijk altijd leuk zeker met iemand die je ook wat nieuwtjes kan geven!
En zoals gezegd wat een vuurwerk :p
Bedankt voor de report!

ziet er goed uit jongens mooi verslag en mooie dag geweest daar zie ik al.. en wederom mooie foto's gemaakt jongens.. ziet er goed uit de spullen van hardix,ik zelf ben er niet super bekend mee..

Ik ga waarschijnlijk 12 Oktober langs voor een schoolopdracht:)

Even 2 uurtjes rijden en 2 uurtjes terug:P

Waarschijnlijk krijgen we dummy's of wat posters mee:)

Mvg,

Pyro-rola

Pyro-rola
Dan staat je daar ongetwijfeld een leuk en interessant bezoek te wachten.
Want Roderick de Jager neemt alle tijd voor je en vertelt alles wat je wilt weten.
Neem vooral foto,s en maak veel aantekeningen.
Succes tijdens je werkopdracht

Pyro-rola
Dan staat je daar ongetwijfeld een leuk en interessant bezoek te wachten.
Want Roderick de Jager neemt alle tijd voor je en vertelt alles wat je wilt weten.
Neem vooral foto,s en maak veel aantekeningen.
Succes tijdens je werkopdracht

Als we tijd hebben om foto's te maken zullen we dat zeker doen.

En maar hopen dat we eventjes in de bunkers mogen kijken.

Ben zeer benieuwd en ik laat hier nog wel over horen hoe het is geweest enzovoort...

Bedankt!

Had het op AVP ook al gezegt. Ik vind die nieuwe labels echt tof, van de crackers:cool: lekker retro!!

Hey:)

Ik ben vandaag naar Hardix geweest:)

We kwamen binnen en Roderick en nog wat andere mensen zaten nog te eten.

Wij gingen dus even naar het soort van showroomtje filmen en foto's maken.

Toen kwam Roderick en die heeft het een en ander uitgelegd.

Toen zijn we naar de bunkers geweest waar hij van alles liet zien.

We hebben in totaal 3 of 4 bunkers bekeken.

Toen zijn we naa binnen gegaan en hebben we een soort van interview gehouden.

Gefilmd enzo want we kwamen natuurlijk voor onze schoolopdracht.

Toen vroeg een vriend van mij: Mogen wij nog wat dummy's.

Toen gingen naar een ander soort van bunkertje gegaan met allerlei dummy's.

Hij zei kijk maar wat je wilt nou wij graaien:P net een droom:P en hadden we de punisher gepakt en een missiol triangle ofzoiets( fluitpotje) en een 3'' Flowerbed 25 Shots en 2 x 200 grams pijlen pakketje kanonslagen wat matjes enzo...

En we kregen ook nog een Hardix tas met demo dvd en kalender en een east star pet:)

Wij helemaal in de wolken:P

Toen even nog staan te praten met Roderick en weer gegaan.

Binnenkort post ik nog wat foto's.

Mvg,

Pyro-rola

Leuk verslag Pyro-Rola. Gaaf man de dummy,s
Ik zou het leuk vinden als je je schoolopdracht in dit forumgedeelte plaatst.
Foto,s erbij zou helemaal geweldig zijn.
Gastvrij die jongens van Hardix.

Leuk verslag Pyro-Rola. Gaaf man de dummy,s
Ik zou het leuk vinden als je je schoolopdracht in dit forumgedeelte plaatst.
Foto,s erbij zou helemaal geweldig zijn.
Gastvrij die jongens van Hardix.

Het duurt nog een tijd voor dat we de schoolopdracht mogen presenteren dus ik ben nog niet echt begonnen wel het een en ander bewerkt maar er moet nog veel aan gedaan worden.

Het kan dus nog een tijdje duren.

Gr Pyro-rola

Edit: Ik post dadelijk de foto's

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan