Bewoners in ondergoed op straat door vuurwerk in Arnhem.

Weet ik weet ik maar ja ik ben dit soort berichten zat. Mensen klagen tegenwoordig over alles en hebben al snel een oordeel over iemand of ze zoeken wel iets bij je wat negatief is :(
Mensen hebben teveel stress alles moet snel en iedereen heeft een nummertje.

Dat mensen geleefd worden door de bedrijven en dat mensen daardoor gestrest raken, is bekend. Dat mensen hierdoor steeds meer zeiken is ook bekend. De vraag moet dan zijn hoe je de stress en het gezeik kan verminderen.

Ik zou zeggen, probeer er naast de standaardoplossingen als het aanvragen van een vergunning eens wat op deze sociale problemen te vinden :)

Ik snap alle reacties hierboven wel maar ik begrijp de klachten ook. Je moet niet vergeten dat dit onaangekondigd, midden in een woonwijk, op een (voor dit kaliber) te kleine straat, 's avonds rond 23.15u op een doordeweekse dag werd afgestoken. Arnhem had 2 weken geleden al vakantie dus afgelopen week was het ook geen vakantieweek.

Ik weet zeker dat in mijn omgeving ook een aantal mensen zwaar uit hun plaat zouden gaan als dit onaangekondigd gebeurd, je in je bed ligt te ronken omdat je de volgende ochtend om 05.30u weer op moet en een paar gasten ff een blok weg gaan staan rammen. Maar begrijp me niet verkeerd: ik zou ook naar buiten rennen, maar dan wel om te genieten... :D

Maar dan vraag ik me toch ook af? Als het vuurwerk wel was aangekondigd, werden de bejaarden en kindjes dan opeens niet meer wakker en vond iedereen het dan wel prima, en bovendien hoe wil je iedereen die binnen een straal woont van laten we zegge 2 km informeren. Nee zeiken en zeuren doen ze toch:bye:

Dat mensen geleefd worden door de bedrijven en dat mensen daardoor gestrest raken, is bekend. Dat mensen hierdoor steeds meer zeiken is ook bekend. De vraag moet dan zijn hoe je de stress en het gezeik kan verminderen.

Ik zou zeggen, probeer er naast de standaardoplossingen als het aanvragen van een vergunning eens wat op deze sociale problemen te vinden :)

Ik snap het wel voor de oudere mensen en jongere kinderen dat is voor hun niet fijn ,ze hadden ook een iets betere plek kunnen kiezen. Maar waarom moet dit in het nieuws ? Als ik de krant opensla dan lees ik bijna alleen maar rottigheid. Het lijkt wel alsof iedereen daar op kicked :(

Dit soort nieuws is net zo doelloos als de hart van nederland uitzendig met een vrouw die teveel molshopen heeft in haar achtertuin, de conclusie was dat ze veel regenwormen zou hebben. Wat een nieuws zeg... je word echt letterlijk dom gemaakt door dit soort tv te kijken.

ik begrijp het wel dat zoiets niet fijn al je niks om vuurwerk geeft maar overdrijven is ook een vak.
1. een blok van 10 minuten.
2. met zn allen uit paniek naar buiten rennen.

echt nederlands al dat gedoe voor wat vuurwerk.

Back
Bovenaan