Beuningen 16 mei 2008

moontan

VWC lid
40e Lentefeest Beuningen van 14 t/m 18 mei 2008
Wij zijn druk aan het werk om voor het 40e Lentefeest Beuningen een bijzonder programma met bekende namen samen te stellen. Kijk binnenkort nog eens op deze site voor het programma!

Kermis
Op het Evenemententerrein zullen komend jaar wederom vele attracties, van autoscooter tot suikerspin en draaimolen tot snelheidsmolen, hun opwachting maken.

Vuurwerk
Evenals voorgaande jaren zal ook dit jaar weer een groots vuurwerk voor de kerk bij de kermis te bewonderen zijn. En in ons jubileumjaar zal dit op 16 mei extra bijzonder zijn! Wij hopen op uw medewerking i.v.m. parkeren en de aanwijzingen om achter de dranghekken te blijven.

Braderie
Vanaf Thorbeckeplein, Julianaplein, Passage, Schoolstraat en Kerkplein zullen meerdere kramen en standplaatsen als een lint door het gastvrij Beuningen slingeren met een diversiteit aan artikelen. Zie verder

Nadere info volgt.
Website organisatie:
http://www.lentefeestbeuningen.nl/i-lentefeest.php?page=lentefeest

is het misschien bekend wie er gaat schieten en/of het consument/prof wordt en hoe laat?

want ik ben zeker wel aanwezig :) is achter nijmegen dus.

Hallo heren,

Katan vuurwerk zal deze show gaan verzorgen.

Ok bedankt dan weet ik meer dan voldoende :)

@kruitsnuiver,

bedankt ik had dat stukkie over het hoofd gezien haha.

ik spreek Katan "Ronny" aanstaande vrijdag dus dan kan ik wel melden wat geschoten wordt :) :bye:

Was vergeten aan Ronny Vos te vragen wat geschoten wordt maar ik denk consument (kan niet met zekerheid melden)

iedergeval mensen vanavond aanwezig? iedergeval ik wel wellicht pyro-rola er ook bij is voor wat mooie foto's te schieten :bye:

Kennisgeving

Ontbrandingstoestemming Vuurwerkbesluit Katan Vuurwerk Beuningen

Gedeputeerde Staten van Gelderland maken bekend dat zij op 29 januari 2008 een aanvraag om een ontbrandingstoestemming als bedoeld in artikel 3.3.2, derde lid, van het Vuurwerkbesluit hebben ontvangen van Katan Vuurwerk uit Ulft.

De aanvraag heeft betrekking op het tot ontbranding brengen van vuurwerk en het opbouwen, installeren en verwijderen daarvan op 16 mei 2008 vanaf een grasveld aan de Heemstraweg te Beuningen. Het betreft een buitenvuurwerk ter opluistering van de plaatselijke kermis, waarvan de afsteektijd is gepland om 22.30 uur.

http://bekendmakingen.gelderland.nl/Bekendmaking.aspx?guid=16f05122-0bee-4789-967c-de66b181dcb2

Kunnen we van jullie weer een mooie film verwachten?
Dat zou een leuke binnenkomer voor het weekeinde zijn.
Veel plezier mannen daar vanavond in Beuningen
Ik ga mij bezighouden met een andere Chinese traditie: wokken :p

Kunnen we van jullie weer een mooie film verwachten?
Dat zou een leuke binnenkomer voor het weekeinde zijn.
Veel plezier mannen daar vanavond in Beuningen
Ik ga mij bezighouden met een andere Chinese traditie: wokken :p

Van mij kan je zeker een mooie film verwachten :bye:

Ik sla een avondje over want heb andere verplichtingen :wink:

Morgen wel weer bouwen/filmen bij de JVE show in Zoetermeer, ik kan trouwens verklappen dat er geen AVP-cake finale komt door omstandigheden maar dat er andere cakes gebruikt gaan worden waar we zeker ook benieuwd naar zijn aangezien het er 12 tegelijk worden... :bonk:

Ik sla een avondje over want heb andere verplichtingen :wink:

Morgen wel weer bouwen/filmen bij de JVE show in Zoetermeer, ik kan trouwens verklappen dat er geen AVP-cake finale komt door omstandigheden maar dat er andere cakes gebruikt gaan worden waar we zeker ook benieuwd naar zijn aangezien het er 12 tegelijk worden... :bonk:

Dat belooft wat. 12 cakes :bonk: Ben benieuwd.
Wens ik je veel succes morgen tijdens het opbouwen.
Veel plezier en hopenlijk goed weer.
:bye:

Ok geen concurrentie dus vanavond Arjan? haha :p nee wel jammer dat je niet komt :bye: maar andere verplichtingen gaan altijd voor :)

Zie je vast wel bij een andere show wel verschijnen :bye:

Net terug van Beuningen. De show begon ongeveer een kwartiertje later.
Er waren weer mooie candles, ik geloof dat ze van Broekhoff waren.

Er waren ook een flink aantal mines die er best goed uitzagen:) Tussen de mines door waren er ook een aantal salute's:cool: Verder erg veel Profi cake's gezien.

Helaas zijn best veel foto's mislukt omdat ik condens op me lens had:angry:
Jullie zien de foto's en film wel verschijnen.

Groeten,
Pyro-rola

Laatst bewerkt:
Zo ook weer thuis van de showtje, het begon +- 15 minuten later wegens de openbare weg nog afgesloten moest worden, de candles waren van broekhoff en zag goed uit :) profi vuurwerk had weer eens echt goeie burst knallen, mines waren mooi en vooral die mines met salutes zo dat waren dreunen :D

de foto's (die gelukt zijn) en film zullen morgen verschijnen.

Morgen? We willen de beelden NU zien! :D:bye:

Nou ok dan vooruit... morgenochtend om 08.00 uur zitten we er klaar voor.. :wink:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan