Betaal jij alles zelf, of hoesten je vrienden/familie ook wat op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ongeveer 50/50 met mijn vader want die vind het zelf ook mooi maar de consequentie van het budget overschrijden door een zwakke ruggengraat komt uit mijn zakken

Ik betaal alles zelf. Ooit eens een bijdrage gekregen van vrienden maar dat is helaas verleden tijd. Ach, ik reken ook nergens op, als t maar gezellig is en we het naar ons zin hebben.

Ik betaal ook alles zelf. Krijg sommige jaren nog wel eens wat in de handen gedrukt als bedankje. Wat natuurlijk heel mooi is maar daar kan je nog geen box van kopen.

Ieder jaar weer word er gezegd '' Volgend jaar moeten we met ze allen inleggen en dan kan je nog een dikkere show maken. Dit is nog nooit gebeurt en word al jaren geroepen.

Afgelopen jaren eigenlijk altijd alles zelf bekostigd.

Dit jaar ga ik voor het eerst de jaarwisseling vieren samen met twee andere freaks. Scheelt toch wel heel erg in de euro's en tot dusver bevalt alles super qua afstemming rondom samenstelling van de collectie.

Wij vrienden oud en nieuw altijd met een vrienden groep, en ieder stel legt wat in. Er zit tussen de vrienden een vriend die ook liefhebber is, niet zoals ik maar zeker een liefhebber. Die legt ook een leuk bedrag in. Zo gezamenlijk komen we tot een leuk bedrag om wat mooie spullen te kopen.

Ik betaal altijd alles zelf en vrienden regelen de rest van de avond en eigenlijk vindt ik dat ook prima, geen discussies over budget, geen gedoe met afsteken

Mijn buurman kwam de afgelopen 2 jaar 20 euro brengen als dankje voor de 18:00u show.
Dat zou ik echt zo een leuk gebaar vinden, echt. Geld kan me aan mn reet roesten, 20,- is niet genoeg voor een fatsoenlijke cake maar gewoon het extra gebaar dat iemand het echt echt waardeert:thumbsup:

Ik betaal altijd alles zelf. Dan heb ik ook volledig zeggenschap over wat en hoeveel ik koop. Sommige komen wel bij mij voor advies wat ze het beste kunnen kopen.

Haha herkenbaar. De geweldige vibe van oud en nieuw en mogelijk alcohol in het spel laat ze ieder jaar zeggen 'volgend jaar leggen we met z'n alle geld in' en heb er nooit een euro van gezien. Niet dat het uitmaakt want je koopt het voor jezelf, maar het zou niet eens zo gek zijn om met z'n alle wat in te leggen. Of zeg het dan tenminste gewoon niet dat je dat gaat doen als je toch nooit inlegd.

We wonen in dezelfde buurt denk ik :bonk:
Hier idem, zelf gooi je er bijna 1000 euro tegenaan, geeft niet, eigen hobby..
Buren; gaaf, mooi, volgend jaar nog meer? We doen wel mee!
31 december.. ow ja, dat is morgen alweer of niet? Tjah, volgend jaar maar weer dan..
:bye:

Geen stress, regel en betaal alles zelf wel :handsup:

300-400 zelf een andere vriend 200-300,de andere 10 stellen op het feest waarmee we nye vieren bij elkaar nog 400. Het maakt mij nooit zoveel uit hoeveel andere eraan uitgeven, alles is meegenomen. Ik bestel samen met die ene vriend alles. Ik vraag een maand van te voren hoeveel iedereen wil inleggen en stuur eind december de tikkie. Ik heb alles al besteld, ik kan redelijk inschatten wat iedereen inlegt. Als het erg meevalt dan haal ik op de laatste dagen nog wat bij.

Volledig zelf betalen is hier een bewuste keuze.

In 2016 met een stookmaat collectie gesplit en 500/500 gedaan. Als 17-jarige tiener was dat heel bijzonder om mee te maken.

Maar doe het nooit weer! Heb graag zelf volledige controle over afsteekvolgorde, gasten/bezoekers om me heen en stook locatie etc. etc.

Ben daar heel autistisch in wil daar niet in hoeven overleggen! :D

Ik koop en betaal m'n eigen vuurwerk. Soms doet visite een donatie maar meestal brengen ze zelf ook vuurwerk mee of geven ze vooraf geld om wat leuks voor ze uit te zoeken. Als ze zelf meebrengen weten ze ondertussen wel dat ze geen meterpakket of ander klein spul mee moeten brengen of ze moeten het voor 0.00 stoken. Voor de aanwezige kinderen zorg ik dat er een flinke bak met leuk stookspul klaar staat zodat ze zich daar tot 0.00 mee kunnen vermaken.

Was het maar z’n feest, heb een donatie link gestuurd in de groepsapp maar heeft weinig uitgehaald
Wel komen er wat vrienden dit jaar met een eigen lading vuurwerk, geen idee wat ze hebben besteld (wil ik graag zo houden) maar dat maakt het een tikkie leuker dan dat ik het allemaal alleen zou doen.

Wanneer ik het vier met eigen familie betalen m'n broertje en 2 zwagers €100,- pp. mee. Toch wel leuk. Andere jaren altijd samen met mn broertje de passie gedeeld en beiden hadden we altijd een grote collectie. Dit jaar voor het eerst in eigen straat en enkel met eigen gezin. Dus ik ben de enige 'gek' die zoveel vuurwerk heeft :bonk:

vroeger gaf mijn vader mij altijd 100 euro voor vuurwerk, sinds een aantal jaar is hij daarmee gestopt. Mede doordat hij toch liever zn geld uitgeeft aan andere dingetjes.. Heb wel wat vrienden die dit jaar langskomen maar die zullen ook niet meer meenemen dan een paar potjes.

Ik koop en betaal altijd alles zelf.
Ook om gezeur te voorkomen dat men het te veel geld vind voor bijvoorbeeld 1 product.
Wel word altijd richting het einde aan mij gevraagd wat men het beste kan kopen voor een bepaald bedrag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan