Betaal jij alles zelf, of hoesten je vrienden/familie ook wat op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het grootste gedeelte zelf. Soms willen de mensen waarmee ik het vier nog iets specifieks hebben. Vorig jaar bijvoorbeeld Thunderkings of ander knal spul waar ik zelf niet zo van ben. Dat bestel of haal ik dan voor ze erbij, maar wel op hun kosten natuurlijk:tongue2:

Ik betaal in principe alles zelf. Na het showtje de afgelopen twee jaar wel spontaan wat gekregen van mensen, en dat waardeer ik wel heel erg!

Maar heb liever niet dat mensen van tevoren al mee gaan betalen. Ik ben bang dat ik dan meer ga kijken naar wat ik aan kan schaffen om anderen tevreden te houden dan dat ik gewoon puur aanschaf waar ik van kan genieten.

Ik betaal in principe alles zelf. Wel vaak een stookmeeting met mede-freaks in de vooravond. Dan zijn er ook vaak wel mensen die een box willen delen voor op de meeting, zodat je samen iets leuks hebt om naar uit te kijken.
Zo wel eens de evo bomber, event zero tolerance en dit jaar de triple x aangeschaft.

De vrienden betalen altijd een mooi deel mee gelukkig, afsteken doen ze al een tijdje niet meer maar vinden het wel leuk om een dikke show te hebben om 0:00. Altijd leuk shoppen met andermans geld :D

Betaal alles zelf maar vier O&N normaal met groep vrienden die ongeveer het zelfde uitgeven. Hebben wel altijd contact over bestelling zodat we niets dubbel hebben.

Dit jaar waarschijnlijk alleen met gezin dus misschien maar wat extra kopen :)

Ook ik betaal alles compleet zelf. Eerdere jaren, totdat ik pak hem beet 11/12 jaar oud was, betaalde mijn vader het vuurwerk of deed een grote bijdrage. Maar toen het zo ongeveer opliep tot meer dan €250 was de maat vol en mocht ik het zelf gaan bekostigen. Maakt verder ook niet uit dat er nu geen enkele steun is, ik doe het voor mij zelf en verwacht geen toegiften van anderen. Zolang zij mij maar niet belemmeren, de kop erbij houden tijdens het afsteken en even helpen vegen ben ik tevreden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan