Bestellingen geplaatst ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook al wat zaken besteld, er zal nog wel wat bijkomen maar de gekte van afgelopen jaar is dit jaar niet aan de orde i.v.m een aankoop van een ander huis.

2x radical power
1x color strike
1x mayhem ( evo)
1x colorfull city.
1x 3xh box.
1x serenity box.

De laatste 2 puur op basis van de eerder bewezen kwaliteit van Evolution. Verder is het niet de meest indrukwekkende lijst maar mijn vuurwerkbuddy besteld ook nog, dus de uiteindelijke gezamelijke lijst zal best de moeite waard zijn.

Nou, het zijn wel stuk voor stuk prachtige boxen!

Eerlijk gezegd vind ik het een prachtige lijst. Niet heel lang misschien maar wel allemaal (potentiële) toppers.

Hier ook al wat zaken besteld, er zal nog wel wat bijkomen maar de gekte van afgelopen jaar is dit jaar niet aan de orde i.v.m een aankoop van een ander huis.

2x radical power
1x color strike
1x mayhem ( evo)
1x colorfull city.
1x 3xh box.
1x serenity box.

De laatste 2 puur op basis van de eerder bewezen kwaliteit van Evolution. Verder is het niet de meest indrukwekkende lijst maar mijn vuurwerkbuddy besteld ook nog, dus de uiteindelijke gezamelijke lijst zal best de moeite waard zijn.

Dat wordt feest. Ik ben wel op doorreis, maar twijfel niet om contact te maken!

Dat zeker! Ik ook inderdaad, sowieso nog naar de knallende ketel in Almere en Meester vuurwerk in Lelystad, daar komt waarschijnlijk Leeuwarden nog bij, dus het wordt een redelijk strakke planning, maar uiteraard is er altijd ruimte voor wat gezelligheid!

Dat zeker! Ik ook inderdaad, sowieso nog naar de knallende ketel in Almere en Meester vuurwerk in Lelystad, daar komt waarschijnlijk Leeuwarden nog bij, dus het wordt een redelijk strakke planning, maar uiteraard is er altijd ruimte voor wat gezelligheid!

Grappig, ik heb nagenoeg dezelfde planning, maar in een andere volgorde. Eerst Meester, dan haven, en ik sluit af bij de knallende ketel. Leeuwarden laat ik aan mij voorbij gaan.

Eerlijk gezegd vind ik het een prachtige lijst. Niet heel lang misschien maar wel allemaal (potentiële) toppers.

Ja inderdaad, andere jaren als een kip zonder kop ingeslagen, dit jaar is het echt zoeken, kijken en meer kijken om de krenten uit de pap te halen. Maar dat is toch lastig met zoveel toppers op papier.

Grappig, ik heb nagenoeg dezelfde planning, maar in een andere volgorde. Eerst Meester, dan haven, en ik sluit af bij de knallende ketel. Leeuwarden laat ik aan mij voorbij gaan.

Oh echt waar, dat is wel toevallig! Mijn volgorde heb ik nog niet bepaald trouwens, moet nog even kijken wat logistiek gezien het gunstigste is. Leeuwarden is nog niet zeker, maar dat is vorig jaar goed bevallen dus de kans is groot dat ik daar nog wat ha bestellen.

Laatst bewerkt:
Nog even wat budget toppers gescoord in de outlet, sommigen zullen deze wel kennen aangezien ze al even op de markt zijn.

Geisha: Scar
Geisha: the lucifer
Rubro: ethica
Evolution: Red ghosts

in totaal voor 49 euro (gem: 12,50 per stuk)

Net nog even een bestelling gedaan, wou erg graag wat kleur erbij en daarom de Fading Stars hebben.

Evolution - Fading Stars
Evolution - Sparkles
Pangu - Sky Rider
Rubro - Anaconda & Mastadon

Nog nooit eerder Evolution gehad en dit jaar al 1 box en 5 cakes besteld van hun. :cool:

Wanneer de portemonnee het toe laat:

Cakes:
Golden Willow Cracker(Evolution)
Green Flashing(Evolution)
2x Double Demolition(Vuurwerkmania)

Cakebox:
Transbomber(Rubro)
Crash box 100s(Rubro)

Laatste stand van zaken, zie overzichtje :)

attachment.php

Het zal jullie vast wel opvallen dat er twee boxen ontbreken, de Important Pyro Show en Grand Pyro Show van Wolff heb ik ingeruild voor de Garden Party 1 :)

Edit:
Volgende bestelde zaken staan niet op de foto zie ik net :frusty::

-Crazy Tails 4x (Wolff)
-Howling Wolf 2x (Wolff)
-Northern Light 3x (Wolff)
-Space Invasion 2x (Wolff)

Bijlagen

• lijst.jpg
    lijst.jpg
    412,4 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Vanmorgen heb ik On The Beat kunnen scoren bij vuurwerk Huizen :) Deze is dus inmiddels groen gekleurd op het lijstje en qua boxen ben ik nu rond :)

Mooi en overzichtelijk lijstje duitje, ziet er strak uit.
Producten zijn ook allemaal goed uitgekozen.

Lijstje tot nu toe:

Evolution:
3x Heaven
Serenity
Fairytail ass.
Happy hardcore ass.
Insane x2

Pangu
On the beat

Rubro
Transbomber
Daisy beam x2

Nog liggen:
Radical x3 (VWT)
Visual Mastermind x2 (Rubro)

Laatst bewerkt:
inmiddels gepreorderd - freakacties

Evolution
Euphoric Hapiness
Happy Hardcore ass.
Solar Storm
3x Heaven

Rubro
4 seasons
Immortal Gold
Zero Tollerance

Katan
Zahna Replica

Heb nog wel een wishlist..

Pangu
On the Beat
Smashbox 1 of 2

Rubro
Transbomber

Begin altijd om 00:00uur met een goede fluitbak en een mat.
Iemand nog goede suggesties?

2x Karton Lucky19 (24 st.)
1x Karton Air damage (8 st.)

1x Karton Space invasion (omgelabelde messiers, 16 st.)
2x 1.2 'Bad ass box
1x mystery cake deal van outlet (4st.)
2x Karton Thunderking Jumbo box (160st.)
1x afterschok box (40 st.)
25x Detonator (150st.)
15x The Junk
5x blinker 90sec. Katan

Ongeveer €800
Komen nog stuk of 4 boxen bij.

Tot nu toe besteld:

Pangu:
2 Some like it hot
On the beat
Brasilian Box

Evolution:
Euphoria Spectacle Show 100
Snowstorm Limited Edition
Enegyzer
Fairytail Assortiment
3 x Heaven
Serenity
2 x Insane
2 x Fading Stars
Happy Hardcore Assortiment

Rubro:
Karton Secret Salute

Gisteren gebruik gemaakt van de actie tijdens de Zena Trophy. De Triumph en Mayhem besteld voor een mooi prijsje.

Gisteren ook gebruik gemaakt van de actie tijdens de Zena trophy.
En ook gelijk m'n eerste vuurwerkbestelling van dit jaar (Zena Triumph).
Vanmiddag ook nog bij Mania de Red Maron besteld!

Ik kon me zelf ook bijna niet beheersen voor die prijzen, €35,- voor een toppertje als de Zena Triumh is echt geen geld! Uiteindelijk heb ik niet gedaan omdat ik het door de shows weer helemaal vergeten was. Met grote spijt nu.. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan