Bestellingen geplaatst ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Slechts Red Maroon en Super Syndrome Box plus nog wat artikelen uit de vroege acties!

Net als Jago uit post #5 ga ik eind november het vaderschap aan! :cool: Dus in december heel wat anders te doen en zal helaas ook weinig op demo’s te vinden zijn! Toch probeer ik O&N en alles daar om heen, zoveel mogelijk trouw te blijven voor zover dat mogelijk is! Tjaa, plannen is ook een ding…!!! :yes::no:

Slechts Red Maroon en Super Syndrome Box plus nog wat artikelen uit de vroege acties!

Net als Jago uit post #5 ga ik eind november het vaderschap aan! :cool: Dus in december heel wat anders te doen en zal helaas ook weinig op demo’s te vinden zijn! Toch probeer ik O&N en alles daar om heen, zoveel mogelijk trouw te blijven voor zover dat mogelijk is! Tjaa, plannen is ook een ding…!!! :yes::no:

Van harte man! :D
en jago natuurlijk ook!

En de eerste bestelling is een feit. Twee cakes die ik vorige jaar eigenlijk al wilde hebben maar die er uiteindelijk niet zijn gekomen:

-Freestyle fan
-Heroes

Tjsa voor wie ze nog heeft. Geniet er van. Blijven de beste knalblokken samen met de Loud & Clear vind ik.

Bestellingen.PNG

Ik ben wel klaar denk ik. Misschien dat Zena nog met iets moois komt (bijvoorbeeld op de Trophy), maar dit zou 'm wel moeten zijn...

Hier ook al wat zaken besteld, er zal nog wel wat bijkomen maar de gekte van afgelopen jaar is dit jaar niet aan de orde i.v.m een aankoop van een ander huis.

2x radical power
1x color strike
1x mayhem ( evo)
1x colorfull city.
1x Double Demolition.
1x 3xh box.
1x serenity box.

De laatste 2 puur op basis van de eerder bewezen kwaliteit van Evolution. Verder is het niet de meest indrukwekkende lijst maar mijn vuurwerkbuddy besteld ook nog, dus de uiteindelijke gezamelijke lijst zal best de moeite waard zijn.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan