Van de cakes die ik heb gehad of gezien van B&W is dit mijn top 5:
1. Black Thunder Vorig jaar gehad en ik vond hem echt top! Grote, dikke, gouden palmen met een zilveren crackling rand. Harde crackling en ook harde burstknallen. Wonderschoon...
2. Xplosion Iets goedkoper dan de Extreme Salute, maar na mijn mening ook iets beter. Qua burstknallen doet de Xplosion sowieso niet onder voor de ES en de effecten zijn mooi groot.
3. Ultra Wave Zelf nog nooit gehad, maar het lijkt mij een topper in zijn klasse. Prachtig, alleen die pure gouden brocades... Hij is iets prijzig, maar desondanks twijfel ik toch heel sterk om hem eens aan te schaffen.
4. Extreme Salute Natuurlijk ook een supercake en qua burstknallen doet hij zijn naam eer aan. Nadeel vind ik wel dat je maar moet afwachten welke van de 6 versies je krijgt. Zelf had ik een met blauwe effecten gecombineerd met gouden blinkers & crackling. Was heel mooi om te zien
Hij schoot alleen wel wat onregelmatiger dan de Black Thunder & Xplosion.
5. Ultimate Fantasy Uitstekende cake met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Luidruchtige zilveren fluiters gevolgd door leuke effecten met toch nog behoorlijke burstknallen. Niet extreem spectaculair, maar wel een hele leuke combinatie
Zeker geen miskoop voor die centen.