Best of the Best *2013*

Mooie compilatie en afsluiting van het show seizoen 2013 :)

Erg mooi jaar met de lesli dag, wolf vuurwerk die zijn deuren opende en natuurlijk de zena trophy veel mooie momenten dit jaar! :)

Er komt af en toe een trein voorbij denderen: 'Whooohoooo Whooohooohooo'.
Nee zonder gekheid. Erg mooi filmpje en leuk om te horen dat je na al die tijd nog steeds even enthousiast bent!

Ja ik draai alweer een aantal jaartjes mee idd, maar het blijft nog steeds een geweldige hobby.
2013 was weer geen makkelijk jaar voor me, het is dan fijn als je in de weekenden even lekker alles kunt vergeten en naar een leuk showtje kunt gaan.

Daarom ben ik ook een aantal freaks of kan beter zeggen vrienden (want dat zijn het in de afgelopen jaren geworden), heel erg dankbaar dat ik dmv carpoolen met hun mee heb mogen reizen. Met mijn eigen wagentje was dat niet allemaal gelukt en ook zeker financieel niet.

Ook het filmen vindt ik nog steeds leuk om erbij te doen, heb nu eenmaal geen topcamera enzo maar het gaat mij vooral om de herinnering die ik dan later nog eens terug kan kijken, of wie weet in de toekomst nog eens aan mn kids laten zien hahaha...

Allemaal bedankt voor de reakties, zowel hier als op Fb enzo :thumbup:

Dat hoor ik vaker.....

Het ding neemt wel keihard omgevingsgeluiden op ook, maar de dreunen komen wel mooi zuiver over en vooral hard. Op een laptop klinkt het voor ginne meter, maar hang er maar eens een subje aan :cool:
Het geluid bewerk ik nooit, wat je hoort komt zo vd cam.

De kwaliteit van het beeld verschilt per film, sta soms minuten scherp te stellen wat nog steeds toveren blijft. Als er geen lichtbron is op schietlokatie, wordt het al extra lastig hahaha.
Mar goed, we doen het er nog maar ff mee.

:wink:

TB, ik vind het geweldig dat je deze online heb gezet. Altijd mooi om te zien. Bijdeze bedankt voor het posten.

Graag gedaan hoor :)

Zal eens kijken of ik nog tijd heb om nog wat in elkaar te steken.
Heb nog genoeg beeldmateriaal over, misschien volgt er nog een toetje zo rond de Feestdagen...

Jullie zien het vanzelf wel weer :wink:

gr

Back
Bovenaan