Besloten Demo vuurwerktotaal 16-10-2015.

jakhal

Banned
Vanavond deze demo bezocht,enkele bekende namen gezien zoals de crew van vwc, vuurwerkbieb en fpm. Onlangs de regen heb ik hele mooie producten de revue zien passeren.
Wat mij verbaasde was de kwaliteit van de low budget cakes.. 10 schoten maar uitermate goed uitgewerkte effecten.Tjaaa en dan natuurlijk de Hardstyle box, i love him wat een prachtige box een absolute topper in mijn ogen.

Toppers in mijn ogen.
- color change
- Hallucinator
- Hardstyle box
- hff freakshow (low budget)
- freestyle ruff ride (low budget)

20151016_194709.jpg
20151016_194801.jpg
20151016_194728.jpg
20151016_194742.jpg
20151016_194828.jpg

Ik vraag me heel sterk af waarom de Gangster box niet in je rijtje staat... wat een topkwaliteit... wel aan de prijs met z'n 199,95

Je hebt ergens wel gelijk, wilde 5 producten beschrijven. Maar de gangsterbox was zeker prachtig maar erg duur, daarom staat hij niet in mijn top 5.Zo was de eclipe 2.0 ook super goed...

Ik mis de HFF Cake Box helemaal op VWC. Nou ja, dan maar zo:

Deze is ook prima! Mijn filmpje gemaakt tijdens de Vuurwerktotaal Demo Avond in Wapenveld in regen en kou met in de ene hand een paraplu en in de andere de camera:

Als ik de foto,s ziet zie ik meer producten die nog geen topic hebben op het forum,

De foto,s zien er goed uit hoor ben benieuwd naar de andere producten :)

De rook was erg zonde inderdaad!

Je mist nog wel een stukje finale? :)

verrek je heb gelijk zie het nu ook,denk dat ik heb iets tevroeg geknipt heb, excuus.

Heb toch even op de harde schijf gekeken en daar gaat ie tot 43.27 dus youtube heeft hem niet helemaal overgenomen, iemand suggesties hoe dat kan?

Staat op privé... :wink:

Prima kwaliteit film trouwens, top! Welke camera gebruik je?

Mijn camera is een Panasonic SD900 met een groothoek erop en een externe rode stereo microfoon.
Wat echt belangrijk is 3mos en handmatige instellingen.
Maar hij staat toch op openbaar?

Op foto 5 in de beginpost zie ik best veel cakes waar ik niks over kan vinden op de vuurwerktotaal site? Worden die producten nog verkocht, en komen er filmpjes van? bijvoorbeeld die roze cakebox freestyle threesyle of extreme blink box en de extreme salvo box?

Deze zullen zeker verkocht gaan worden heb ik vernomen. Wanneer ze ook daadwerkelijk online te bestellen en te zien zijn weet ik verder niet.

Krijg je ook een soort code? dat je niet elke keer weer voor minimaal 35 euro moet bestellen? kan me voorstellen dat mensen al besteld hebben en evt nog een losse cake willen toevoegen die nu nog niet op de site staat

Back
Bovenaan