Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Lijkt een exclusief product van één winkelier te zijn:
De aller-nieuwste actie box voor een ramprijs! Exclusief bj ons verkrijgbaar en met de gouden palmen en felle blinkers een gegarandeerd succes. SUPERACTIE!
Vraag me ook af waarom er nog onbekende Rubro producten naar buiten komen? Deze lijkt hetzelfde formaat te hebben als de Bone Breaker en de Magnus Maximus.
De Bermuda Thunder is een artikel speciaal voor Groenrijk Pap uit Dordrecht, Tuincentrum Bull in Beuningen en Vechtweelde in Maarssen. Op verzoek van deze 3 winkels heeft Rubro dit artikel geproduceerd en geimporteerd.
Heb een beetje gezocht naar video's hiervan. Hij is zo te zien afgeschoten bij een vuurwerkshow in Beuningen. Op het filmpje ziet hij er naar mijn mening heel anders uit als de eerder vertoonde video's. Ook is de video niet meer beschikbaar op de vuurwerk Zwijndrecht site. Zouden ze een foutje hebben gemaakt? Ik vond de vorige video's toch mooier (met gouden palmen en blink).
Kijk maar op: 17:06
Iemand een idee?
Edit: Ik vind de naam Bermuda thunder wel meer horen bij dit filmpje als bij de andere, maar de beschrijving zegt nog steeds: gouden palmen en felle blinkers