Berlijn - Pyro Musikale

ja idd leuk verslag Vinnie, wij hebben niets van Berlijn gezien verder helaas maar hebben ons wel te goed gedaan met een bezoek aan Jorge waar wij zeer gastvrij ontvangen werden. na een bakkie koffie en wat souveniers weer aan de iet wat mindere terugreis begonnen.

Vincent, bedankt voor je boeiend en onderhoud verslag vergezeld van leuke foto,s

En Gerdo een groot applaus, juweeltjes van foto,s, ik heb weer een nieuwe achtergrond voor mijn pc. haha

Weer 2 nieuwe filmpjes van Pyromusikale. dit keer het vuurwerk van Dancing Fireworks welke China vertegenwoordigde. En een leuk filmpje vannaf het veld, kortom de setup beelden :p

video van Dancing fireworks *klik*

de setup video *klik*

Veel kijk plezier! :)

Fantastische beelden weer Jack, bedankt voor het delen
Valt me op in tegenstelling tot de andere shows dat je er nu dichter bijstond, of lijkt dat maar zo?

De setup is erg interressant om te zien, geeft een goede indruk van de megahoeveelheid vuurwerk wat klaar staat om afgeschoten te worden.

De show zelf vind ik buitengewoon mooi. Chinezen schieten heel anders, dat is in deze film goed te zien. Diverse pyrotechnische hoogstandjes volgen elkaar op.
Een show die terecht in de prijzen is gevallen

Fantastische beelden weer Jack, bedankt voor het delen
Valt me op in tegenstelling tot de andere shows dat je er nu dichter bijstond, of lijkt dat maar zo?

Dat lijkt maar zo. Ik heb wel meer gebruik gemaakt van shots van me 2e camera die iets verder stond ingezoomd zodat je vooral de singleshots, candles, en cakeboxen goed kon zien. Dus dat zou het kunnen verklaren dat je eit zo ervaart :)

Berlijn 2009 was helemaal geweldig, woensdag 8juli vertrokken en na een reis van bijna 7uur waren we eindelijk aangekomen in ons hotel.
De volgende dag zijn we in de stad in geweest en we hebben daar heel veel dingen gezien, o.a een 200 meter hoge zendmast waar we in zijn geweest.

IMG_0995.jpg

Afbeelding012.jpg

Vliegveld Tempelhof vanaf 200meter hoogte

IMG_0990.jpg

Afbeelding049.jpg

Afbeelding069.jpg

Afbeelding072.jpg

Afbeelding101.jpg

Afbeelding091.jpg

Check point charlie

Afbeelding252.jpg

Een kapot geschoten kerk uit de tweede wereld oorlog

Afbeelding241.jpg

Na een lange dag waren we eindelijk aan gekomen op Tempelhof

Afbeelding107.jpg

Afbeelding109.jpg

Afbeelding109.jpg

Afbeelding112.jpg

Donderdagavond had eigenlijk de avond moeten worden waar we voor waren gekomen de 24" Hanabi bommen, dit viel helaas een beetje tegen, 2x 24" hebben we gezien waarvan er ( wat ik gehoord heb) 1 16of 12" studata op de grond knalde.

De afsluitende show van donderdag maakte gelukkig een hoop goed.

Vrijdag 10 juli zijn we overdag naar de dierentuin van berlijn geweest, daarna zijn we nog wat gaan eten de spullen uit het hotel gehaald en gelijk door naar tempelhof.
Die avond hebben we 3 prachtige shows gezien, ze waren allemaal prachtig om te zien.

Vrijdag 11 julie zijn we weer de stad in gegaan, we zijn toen eerst naar Check point charlie geweest en een museum wat daar bij stond.
Daarna zijn we naar een ander museum geweest The story of Berlin gaat over de 800 jarige geschiendenis van berlijn we hebben daar ook nog een rondleiding gehad in een ondergrondse bunker uit de koude oorlog, mocht er een nucliaire aanval komen dan konden daar 3600 mensen in schuilen voor twee weken.

Nadat we dat gedaan hadden zijn we wat gaan eten, de spullen weer gepakt en weer naar tempelhof gegaan.
De 4 shows die daar werden geschoten waren weer allemaal super, de winnaar van dit festival is Pirotecnica Europlá uit spanje.

Hier alvast de eerste 4 films, de andere 5 komen zo snel mogelijk. ;)

Hanabi vuurwerk

http://vimeo.com/5597794

Slotshow van donderdag geschoten door Pyro Art

http://vimeo.com/5607473

Pirotecnica Scarpato uit Italie

http://vimeo.com/5759571

www.pyromusikale.de

Ik heb nog de laatste delen van de pyromusicals van Europla en Dancing Fireworks gefilmd die eerste en tweede werden.

Veel plezier gehad daar in Berlijn alleen jammer van die Hanabibommen.

Groeten
Paul

Er wordt voor 2010 een officiele kalender uitgegeven met foto's van 2009.
Deze is vanaf 1 december via Feuerwerk.net te bestellen. Hou daarvoor dit topic in de gaten.
Hij is verkrijgbaar in A3 en A2! De prijzen worden dit weekend bekend gemaakt.
Kalender_Deckblatt_Demo_02.jpg

bron: Feuerwerk.net

Laatst bewerkt:
Mooie kalender denk ik wel... alleen een beetje voorbarig Pyromusikale 2010. Volgens de laatste berichten die ik heb gaat dit festival niet door volgend jaar. Waarschijnlijk nooit meer. Het heeft namelijk flink veel geld gekost en het bedrijf er achter Pyro-art heeft er flink geld op verloren.

Ik heb lang nog niet alle shows online gezet ( deels door tijd gebrek). maar ik heb er daarnet weer eentje online gezet. dit keer de slot show van Pyro-art.

De show had een maximum kaliber van 16 inch meen ik me te herinneren. Verder was ze mooi breed geschoten en zat ze hier en daar flink vol met Italiaans geweld! :D

*klik* hier om de show te bekijken of om hem te downloaden.

Veel kijk plezier :)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan