Bergschenhoek 29-04-2011

Het was een redelijk showtje, volgens mij alleen consu cakes , wel een zeer mooie waterval gezien ! En de show duurde lekker lang ongeveer 14 min, en veel mensen van het forum ! Torr, ylke, edwin,jappy-b, sisser , knoerdo-ztm. Filmpjes komen zo spoedig nogelijk :-) gr Stefan

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, was zeker gezellig.
Even staan kletsen met Edwin(vuurwerkmagazijn7kamp), Jim(LVC) en Myrte, en de rest van de jongens wat Stefantvs al heb vermeld.
Daarna nog even met Ronny Vos van Katan Vuurwerk staan te kletsen op het schietterrein.

Al met al een gezellig avondje.

Arjan, je shirt komt er aan:wink:

Het was zo'n beetje de eerste echte show voor dit jaar en ik heb mij uitsekend vermaakt. Ik heb een leuke show gezien en vooral die waterval was spectaculair te noemen, echt geweldig.

Naast het vuurwerk was het ook zeer gezellig omdat er genoeg bekenden rondliepen die al genoemd zijn in de vorige posts. Na de show inderdaad nog even gebabbeld met Ronnie Vos en bij hem een mooi T shirt geregeld van katan Vuurwerk :)

Filmpje wordt op dit moment geupload naar youtube dus die volgt zo snel mogelijk.

Vind de finale wel wat aan de matige kant.
En die canonballs kunnen goed ingezet worden voor een finale. Per acht tegelijk. Daar was denk ik iets meer uit te halen dan nu het geval was.

:bye:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Alstu , hier mijn filmpje.... helaas laatste stukkie staat er niet op :angry: autofocus had het niet naar zn zin ofzo, p.s sorry voor de kinderen op de achtergrond hahhaa

Lekker filmpie goos en toch lekker zo'n groothoeklens die jij erop hebt zitten, zeker in het begin bij die super500 :wink:. Jij ook bedankt voor het uploaden maatje.

Nu Dan voeg ik die van mij ook maar toe haha.

Even je filmpje zichtbaar gemaakt :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan