Bergeijk 13-07-2011

Woensdag 13 juli 2011 kermis vuurwerk te Bergeijk (noord brabant)

plaats : Bergeijk.
provincie : Noord brabant
wie : Katan
wat : consumenten vuurwerk
waar : op de parkeerplaats aan Elsenhof te Bergeijk (c1000)
tijd : omstreeks 22.30 uur

Het is weer kermis! In het centrum van Bergeijk staan weer diverse attracties opgesteld. Draaimolen, botsauto's, rups, cakewalk, touwtjetrek, schietkraam en gokspelletjes. Natuurlijk wordt er ook aan de lekkere trek gedacht.

Zaterdag 9 juli: 20.00 uur tot 01.00 uur
Zondag 10 juli: 14.00 uur tot 01.00 uur
Maandag 11 juli: 14.00 uur tot 01.00 uur
Dinsdag 12 juli: 14.00 uur tot 01.00 uur
Woensdag 13 juli: 14.00 uur tot 01.00 uur

Vuurwerkshow (13-07-2011)
Ter afsluiting van de kermis zal op woensdag 13 juli 2011, 22.30 uur een vuurwerkshow worden gehouden op de parkeerplaats aan Elsenhof te Bergeijk. In verband met de veiligheid dient het plein geheel vrij te zijn. Dit betekent dat hier na 20.00 uur niet meer mag worden geparkeerd. Indien het terrein onverhoopt niet vrij mocht zijn, zal de vuurwerkshow moeten worden afgelast.

Owhja, vooral niet voor de kermis naar bergeijk gaan, 1x geweest en het is echt erg klein, haha:p.. beetje vreemd dat er dit bij staat:
"Indien het terrein onverhoopt niet vrij mocht zijn, zal de vuurwerkshow moeten worden afgelast."
Dan zet je het toch gewoon goed af?

Dan zet je het toch gewoon af?
Nou...... Als je daar als vuurwerkmannen aankomt en er auto's op de parkeerplaats staan word het lastig ook al zet je het dan af.

Dan zet je het toch gewoon af?
Nou...... Als je daar als vuurwerkmannen aankomt en er auto's op de parkeerplaats staan word het lastig ook al zet je het dan af.

Lijkt me toch een taak van de organisatie?
Ik weet niet of het eerder kan worden afgesloten, zou het knullig vinden als het daarom niet door zou gaan, misschien al vroeg posters ophangen met een mededeling erop. Ik zeg niet dat het te wijten is aan jullie, maar je mag toch aannemen dat de organisatie daar achteraan gaat?

sjit ik ben er wel bij. gewapend met camera.

Mooi zo, dan kunnen de thuisblijvers weer lekker genieten:)

gaat om een parkeerplaats naast de supermarkt, en die is natuurlijk nog open tot een bepaald tijdstip... Dus dat is een lastige situatie. Dan zou er iemand de hele dag moeten staan en op een gegeven moment steeds meer auto's doorverwijzen naar andere parkeerplaatsen. Dus een beetje een lastige situatie!

Back
Bovenaan