Bengaals vuur

moontan

VWC lid
Bengaals vuur - NIEUW

Bengaals vuur, zak a 2 stuks. Ouderwetse superkwaliteit Bengaalse vuurpot. Een minuut lang een sprookjeachtige gekleurde vuurgloed. De sets bestaan uit een gevarieerde mix van rood, groen, geel en paars gekleurde Bengaalse potten.

Prijs : 7 euro

4430wtmk.jpg

O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
Magnolia. Je hebt gelijk, maar dit is het topic van Beko Vuurwerk
En voor Beko vuurwerk is het nieuw: dit jaar voor het eerst in het assortiment

Leuk dat Beko dit klassieke artikel aan haar portfolio heeft toegevoegd :cool:
Helaas slechts een effectduur van 1 minuut, maar als de intensiteit en kleur van het licht goed is, toch een prima artikel.

Er wordt gerefereerd naar "ouderwetse superkwaliteit", als dat echt zo is hebben we een topper. Ben alleen bang dat dat niet het geval zal zijn. De oude potjes zijn mede uit de handel genomen omdat ze schade aan het wegdek veroorzaakten (het asfalt smolt vaak). Daarnaast brandde de klassieke uitvoeringen doorgaans 4 minuten. Ik heb het dan over de zwart/wit schuingestreepte bengaalse potjes.

Als we dit jaar bij een Bekodealer komen, pak ik een zakje mee. Zoiets moet je toch zelf testen om te oordelen :D

Cameo

Hier ga ik er een paar van kopen, gave dingen en ook gebruikt bij het opbouwen met DBK vorig jaar. Er zijn inderdaad verschillende brandtijden, deze mogen gewoon verkocht worden aan consumenten.
Mijn ervaringen met die dingen zijn goed als ik kijk naar de shows (Rijkevorsel, Oostende etc.), mooie heldere kleuren en een goede vlam. Altijd leuk om in het donker de straat mee te verlichten haha, vind ze niet heel gek duur, al is het natuurlijk enkel een gekleurde vlam. :rolleyes: Ik wil in ieder geval alle kleuren sowieso hebben. :D

die dingen branden aardig vel
meestal kun je alleen maar de kleur rood of groen krijgen
lila is heel speciaal altijd leuk om het geweld te beginnen

Wij hadden ook nog 2 pakjes meegenomen uit de winkel, 2 paarse en 2 gele. Prima dingen hoor, flinke vlam en mooie kleuren, erg leuk voor het begin van je showtje. :D

aan het filmpje te zien zijn ze niet zo goed als vroeger zeker? toen het bengaalsvuur nog hele hoeken van de straat rood, geel of groen maakte of wel???

Back
Bovenaan