M moontan VWC lid 10 aug 2009 #1 Wanneer : 11 augustus 2009 Waar : Bemmel Provincie: Gelderland Locatie: Kinkelplein Wie: nog niet bekend Tijdstip : 22.30 uur Kaliber: nog niet bekend
Wanneer : 11 augustus 2009 Waar : Bemmel Provincie: Gelderland Locatie: Kinkelplein Wie: nog niet bekend Tijdstip : 22.30 uur Kaliber: nog niet bekend
J jopoh VWC lid 10 aug 2009 #2 even aanvullende info: Het zal waarschijnlijk weer katanvuurwerk zijn aangezien hen er vorig jaar ook er waren. het gaat om: consumentenvuurwerk het is op het 2e grasveld naast het kinkelplein bij het kasteeltje
even aanvullende info: Het zal waarschijnlijk weer katanvuurwerk zijn aangezien hen er vorig jaar ook er waren. het gaat om: consumentenvuurwerk het is op het 2e grasveld naast het kinkelplein bij het kasteeltje
D damianus VWC lid 10 aug 2009 #3 ik weet nog niet alles zeker , maar ik denk dat ik hierbij ben . edit : ik blijf thuis . Laatst bewerkt: 10 aug 2009
P pyromaniac VWC lid 10 aug 2009 #4 Morgen denk bezoekje breng hier, vorig jaar ook geweest zag goed uit des ondanks slecht weer. kleine half uurtje met de broem broem (brommer). even genieten van show en filmen edit ben toch helaas niet gegaan,, 14e komt goed makertje: hoorn Laatst bewerkt: 12 aug 2009
Morgen denk bezoekje breng hier, vorig jaar ook geweest zag goed uit des ondanks slecht weer. kleine half uurtje met de broem broem (brommer). even genieten van show en filmen edit ben toch helaas niet gegaan,, 14e komt goed makertje: hoorn
J jopoh VWC lid 12 aug 2009 #5 zo hier geweest. leuk snel showtje van katan vuurwerk en het was ook lekker druk. met behoorlijk tempo geschoten dit voor consumentenvuurwerk.
zo hier geweest. leuk snel showtje van katan vuurwerk en het was ook lekker druk. met behoorlijk tempo geschoten dit voor consumentenvuurwerk.
S shhulp VWC lid 12 aug 2009 #6 ben hier ook geweest en het werd als goed is Gefakkeld. ik stond 30 meter van het vuurwerk af