Beleving: Vuurwerkongeluk Elche (Spanje) in eigen fotos en video(97000 vuurpijlen)

voor zover ik het goed gezien heb werd dit filmpje ook gebruikt bij de aflevering van pyro's vorige week dinsdag op discovery channel.. kan dat kloppen? of heb ik het verkeerd gezien

voor zover ik het goed gezien heb werd dit filmpje ook gebruikt bij de aflevering van pyro's vorige week dinsdag op discovery channel.. kan dat kloppen? of heb ik het verkeerd gezien

Dat heb je mis, dat was in Valencia tijdens het Fallas festival.

lijkt me sterk,aangezien dat programma al veel langer geleden is opgenomen en dit pas 2 maanden geleden gebeurt is

De afleveringen van deze serie zijn allemaal al uitgezonden VOOR het ongeluk in elche.
Pas later kwam het in nederland op tv en dat zijn gewoon de zelfde beelden=)

heren.

jullie hebben gelijk. ik weet niet hoe ik erbij kom dat ik dit filmpje in een van de 2 afgelopen uitzendingen heb gezien, misschien dan toch via joetjoep..
het spijt me dat ik jullie niet gewoon heb gelooft (zo ben ik wel vaker:bonk:). bij deze nogmaals excuses..

Back
Bovenaan