Belboom Visé

knalluh

VWC lid
Belboom Visé

Heeft iemand informatie over deze winkel??

Bijv.
Prijzen hun producten ,(duur of goedkoop)
adres?? straat,nummer.
Zijn ze goed geïnformeerd over vuurwerk?

Alvast bedankt :D.

ik ben er vandaag nog geweest!:D het ligt er eigenlijk aan wat je wilt hebben
strijkers zijn goedkoop maar de pijlen zijn weer super duur het verschild heel erg dus ik zou gewoon even langs fietsen al je weet waar het is :devil:

Haha langsfietsen:p. Voor sommige van ons is dat best te doen ja.
Maar voor de meerderheid hier wordt het dan een heel avontuur.

Maar kun je iets meer vertellen over het assortiment dat ze hebben?

uhm ja ze hebben een aantal potten van het merk weco,Black Smith Collection en nog andere weet niet uit mijn hoofd :devil: paar pakketjes een paar rollen chineese en hindoe en nitraat mat enz.. een stuk of 8 veschillende pijlen pakketen strijkers en ander klein spul.

Laatst bewerkt door een moderator:
prijzen knalvuurwerk

prijzen knalvuurwerk

kan iemand mij de prijzen van het knalvuurwerk geven?
of wat voor knalvuurwerk er is?

Laatst bewerkt:
Ben er vandaag langs geweest.
Klein beetje vuurwerk hebben ze maar !

Nitraten van Chooèt Banger
Art nr: AB22
Effect: Nitraat 5 stuks.
Prijs ?

Ook de Black box strijkers hebben ze daar :)
4,- euro de pak va 100s

Best veel knal vuurwerk hebben ze,
Alleen hebben ze niet zo veel sier vuurwerk.

weet iemand of ze hier choeet no 3 match cracker hebben??? k ben van plan om op de terug weg van mijn vakantie langs deze winkel te gaan.

Kan iemand mij helpen???

Even een update over deze winkel. Ik ben er begin januari heengeweest. Je zou denken dat het een winkeltje is wat ergens in een kartonnen doos onder de winkel nog een paar doosjes knalspul heeft liggen van 5 jaar geleden maar dat klopt niet. Bij heel de winkel hingen banners en posters met de naam en feu d' artifice erop en met 2016-2017. Dat geeft al aan dat ze gewoon goed op de hoogte zijn qua vuurwerk. In de winkel stonden eerst wat fietsen maar een stukje verderop stond het vuurwerk. Gewoon in glazen vitrines, paar bijzondere dingen zoals poolse strijkertjes van triplex maar ook nederlands spul van Rubro. Ze verkopen qua sier voornamelijk Weco, veel duitse producten voor 3-5x zo duur en Vulcan spul, ook best duur. Qua knal hadden ze best veel liggen, veel tristar en salon roger. Maar hetgeen wat mij vooral trok waren de rookbommen die voor niet te duur verkocht werden. Daar maar wat van meegenomen. Hopelijk hebben mensen die informatie zoeken hier wat aan.

Back
Bovenaan