BELANGRIJK VuurwerkOrthen om 00:00 open

Ik kom ook langs. Ik en m'n vader maken er gelijk een stedentrip den Bosch van! Hoop ook wat freaks te ontmoeten..

Gr

Nog 9 uur te gaan, ik kijk er iniedergeval naar uit, zullen iniedergeval veel vuurwerk voorbij zien komen, met alle freaks die hun bestelling op komen halen!!

Ik zelf ben direct om 00.01u aanwezig om foto's te maken.
In ieder geval mensen genoeg en dus ook gezelligheid genoeg.
Nu hopen dat ik wat mooie sfeerplaten voor aankomend jaar kan maken!

Ik heb er zin in..

Tot morgenavond allemaal!

Zijn jullie er ook op de freakavond (zaterdag van 18.00 tot 21.00) bij huisman?

Ik wil iedereen alvast ontzettend veel plezier wensen voor vannacht!
Ik wil vuurwerk-orthen ook ontzettend veel plezier en succes wensen met de verkoop!
En ik kan niet meer wachten tot morgenochtend wanneer ik ga afhalen!
Bedankt voor de kortingen de service, hopelijk gaat de verkoop net zo goed als de voorverkoop!

Nog een paar uur en dan gaan we rijden!
Haha dit voelt net alsof je naar een concert gaat.
In dit geval een fluitconcert :D
Pffff, wat een druk, wat een sensatie, de adrenaline pompt zich door het bloed.

Zal het iets uitmaken als je toch nog vroeger komt dan dat je eerder hebt aangegeven. Ik wilde namelijk rond half 6 komen, maar kan eigenlijk al niet meer wachten...?

Weet iemand toevallig of het ook al mogelijk is wat spullen bij te kopen in de losse verkoop 's nachts? Dat zou top zijn!

Ik sta al voor de deur geparkeerd!
Lekker vroeg, weet iemand waar je bier kan drinken? Liefst een bavaria'tje

Net terug van Vuurwerk Orthen! Alles perfect geregeld en goed geholpen door Gilbert en de medewerkers. Was erg druk maar het liep goed.

Marcel, Gilbert & medewerkers Vuurwerk Orthen, bedankt voor de goede service :) en succes in de komende dagen.

Tot volgend jaar!!

Net terug van Vuurwerk Orthen! Alles perfect geregeld en goed geholpen door Gilbert en de medewerkers. Was erg druk maar het liep goed.

Marcel, Gilbert & medewerkers Vuurwerk Orthen, bedankt voor de goede service :) en succes in de komende dagen.

Tot volgend jaar!!

Geen foto van je collectie genaakt ? kom op jongen knallen met die hap en laat ons je collectie zien :D

Bij deze wil ik elke medewerker van vuurwerk Orthen bedanken!

Super goed geregeld, rustig gewacht totdat het rustig was en toen alles ingeladen.

Na een gezellig praatje nu thuis, tot volgend jaar!!

Net terug van Orthen. Niet lang hoeven wachten en alles netjes geleverd, topservice! Moet wel zeggen dat er slechts een handvol mensen hadden aangemeld om de bestelling 's nachts op te komen halen, en vervolgens staat er om 0:00u meer dan 100 man voor de deur. Niet echt netjes van die personen, maar ondanks dat hebben ze het toch allemaal voor mekaar gekregen. Echt een topzaak, tot volgend jaar!!

Back
Bovenaan