BELANGRIJK VuurwerkOrthen om 00:00 open

Wij blijven de gehele nacht open.
Dit doen wij speciaal zodat men eerder het vuurwerk op kan komen halen.
We hebben een te grote toeloop gekregen in zowel de freak en consumenten bestellingen en ik heb ervoor gekozen om dan maar zo vroeg mogelijk open te gaan om zoveel mogelijk druk weg te nemen tijdens de verkoop.
Inmiddels hebben we een 12 aanmeldingen en meer zijn welkom:p

gr

Zozo , nog meer service. Geweldig , ik ga even nog het gene extra bestellen zover de producten aanwezig zijn en daarna zal ik mijn PM sturen. Heerlijk je vuurwerk wat eerder !

Ik heb gevraagd of ik het ook om 00:01 mag komen ophalen, ik zou nog wel een bevestiging terug willen hebben :)

Ik citeer Marchel maar even:

Voor iedereen.
Ik antwoord niet terug op de aanmeldingen daar ik veel tijd kwijt ben aan organisatie etc.
Iedereen die gebruik wil maken van de opening graag via PM je naam met kleur en nr die je toegestuurd hebt gekregen.

Uit naam van Vuurwerkcrew.nl in samenwerking met Vuurwerk Orthen zal ik om 00.00uur aanwezig zijn in de winkel om een fotoreportage te maken van het eerste afhaaluur voor liefhebbers van zowel de mannen achter de winkel aan het werk als de leden die hun vuurwerk komen ophalen.
Ik zal hier proberen sfeerplaatjes te schieten dus schrik niet als er ineens een camera in je nek hangt!.. wanneer mensen niet herkenbaar in beeld willen in combinatie met hun vuurwerk dan zal ik dit natuurlijk niet doen en kan men dit aangeven.
Foto's zijn natuurlijk terug te vinden hier op het forum..!!

Ik heb er zin in..!!

Mag ik ook voor de gezelligheid langskomen op mijn fietske? Heb pas vervoer in de ochtend dus dan haal ik mijn bestelling op.

Goede zet! :)

Zo PM is ook de deur uit, ik ben ook aanwezig die nacht. Kan niet meer wachten, kriebels beginnen nu wel echt te komen hoor. Zweethandjes.
En zoals ik al eerder aangaf, wij hebben ons vuurwerk eerder, en Orthen helpen we er ook nog eens mee. Win win situatie!!!!!

Ik kom ook 0:00, maar niet om me bestelling op te halen.
Wel voor de sfeer haha, hoezo dikke freak?
In de avond erop haal ik met mijn pa de bestelling op.
Maar het zal teveel kietelen om niet te kopen :p

Kun je dan niet beter van 00.00 tot 01.30 open zijn voor de bestellingen?? In plaats van heel de nacht hoe leuk dat ook kllinkt.

Ook ik heb PM gestuurd en ben 12 uur aanwezig:D wil zo snel mogelijk me vuurwerk in handen hebben, kan amper meer wachten. Echt super dat de winkel heel de nacht geopend is :D

Wat ik me altijd afvraag is. De freaks komen nu dus eerder. Maar gaan er dan niet "stille" momenten zijn? En kunnen de medewerkers die nacht geen slaap wel aan, of worden ze volgepompt met koffie?

Geweldig natuurlijk dat dit gebeurd:) (Zelf echter niks besteld maar goed)

Wij zijn met drie personen aanwezig in de winkel.
In de stille momenten gaan we kooien knippen.
Items aanvullen.
Bestellingen uitlopen.
En ga zo maar door.
Om 15:00 vind ik het genoeg en ga even wat uurtjes slapen.
Daarna even met mijn drieling in de weer tot ze op bed liggen.
Dan even snel richting winkel om te kijken het het is gegaan en even alles netjes gereed maken voor de nieuwe dag.
Lekker naar huis bedje in en dan 05:00 weer op staan om mensen te voorzien van knal speelgoed:p

gr

Dus al met al.. Extreme liefde voor het vak.

Maar wat me opvalt is dat veel liefhebbers ut niet helemaal snappen

Orthen gaat juist open in de hoop dat de liefhebbers tussen 00.01 uur en 08.00 hun bestelling komen halen.
Dit om lange wachtijden en onrust te voorkomen voor de klanten overdag!.
Dus niet van... Ik kom s'nachts op de koffie en overdag neem ik me bestelling mee..
Beter is:.
Ik kom s'nachts en neem me bestelling mee! Dan is ut rustig en neem ik ook nog wat koffie..
Ff kletsen met de liefhebbers enzv.
En dan kom je overdag gewoon weer langs om te kletsen ofzo.

Dus ik zeg!!.
Meld je aan.. Want S'nachts word het ut gezellichtst!!
Op zijn Brabants.... Kei gezellig K.U.T:p
Tot de 28e

Dus al met al.. Extreme liefde voor het vak.

Maar wat me opvalt is dat veel liefhebbers ut niet helemaal snappen

Orthen gaat juist open in de hoop dat de liefhebbers tussen 00.01 uur en 08.00 hun bestelling komen halen.

Dit om lange wachtijden en onrust te voorkomen voor de klanten overdag!.
Dus niet van... Ik kom s'nachts op de koffie en overdag neem ik me bestelling mee..
Beter is:.
Ik kom s'nachts en neem me bestelling mee! Dan is ut rustig en neem ik ook nog wat koffie..
Ff kletsen met de liefhebbers enzv.
En dan kom je overdag gewoon weer langs om te kletsen ofzo.

Dus ik zeg!!.
Meld je aan.. Want S'nachts word het ut gezellichtst!!
Op zijn Brabants.... Kei gezellig K.U.T:p
Tot de 28e

Ik snap het wel, maar uhhhhmm mijn vader is ook een liefhebber, maar die moet de volgende dag gewoon weer werken, snapte?
Dus die wilt ook mee en dan gaan we die avond erop de bestelling halen.
Maar ik ga gewoon in de nacht ook alvast wat halen, dan weet ik tenminste zeker dat ik de dingen heb die ik nog wilde hebben.
Maar gezellig zal het zeker worden, verrekte K.U.T.!

Ik citeer Marchel maar even:
Voor iedereen.
Ik antwoord niet terug op de aanmeldingen daar ik veel tijd kwijt ben aan organisatie etc.
Iedereen die gebruik wil maken van de opening graag via PM je naam met kleur en nr die je toegestuurd hebt gekregen.

Ja dat snap ik! Maar een kleine moeite om even te zeggen van: Nee bij de bestelling van jouw gaat het niet lukken.

Weet ik ook weer genoeg!

Nu ik geen reactie krijg, vind ik maar vaag..

Deze actie was juist ideaal omdat ik bijna 2 uur lang moet rijden en de 28e gewoon lekker vrij ben!

Marchel hoeft niet te reageren omdat het altijd lukt.. als jij je aanmeldt om het om 00.01u op te halen dan is dat prima!
Mocht er iets niet lukken dan had Marchel wel een berichtje gestuurd :)

Marchel hoeft niet te reageren omdat het altijd lukt.. als jij je aanmeldt om het om 00.01u op te halen dan is dat prima!
Mocht er iets niet lukken dan had Marchel wel een berichtje gestuurd :)

Oke top!

Als ik maar niet voor niks kom, anders geef ik jou de schuld ;)
Want normaal vind ik een bevestiging wel fijn.

Back
Bovenaan