Belangrijk: Enquete telegraaf vandaag tot 15.30 uur svp allen meedoen

De mensen die zwaar anti vuurwerk zijn lopen zich af te rukken op zulke stellingen en zullen de eerste zijn die direct reageren. Voor mij weegt dit niet zo zwaar. De mensen die neutraal zijn of vuurwerk mooi vinden reageren niet omdat ze daar de moeite/tijd niet voor nemen.

Voor mij reden om steeds minder online te komen. Dergelijke topics zijn steeds vaker te lezen op vwc. Ben dat anti vuurwerk gezeik helemaal zat. Eerst de reactie van Opstelten maar is afwachten. Zodat ik hopelijke een dikke middelvinger kan geven aan al die azijnzeikers die Nederland rijk is. En dan zal ik miss weer wat vaker online te zien zijn

@dennis-pyro: ik heb je een tnx gegeven omdat ik jouw gevoel begrijp, maar wil nog wel ff aan je kwijt dat je je niet de put in moet laten praten en weg moet laten jagen van een forum als VWC omdat er zoveel aandacht voor die negatieve berichten is. Ik snap het volledig hoor, elke keer maar weer zit ik ook te zuchten en jeuken mijn vingers om te reageren. Inmiddels laat ik die berichten voor wat ze zijn en richt ik mij vooral op alle andere onderwerpen. Vooral ook omdat ik weet dat de vuurwerkbranche wel degelijk keihard aan het werk is om ervoor te zorgen dat de gevestigde politiek zich hard blijft maken voor het in stand houden van onze traditie. Eerst 27-05 a.s. maar eens afwachten!

Lijkt me het beste Dennis-Pyro. Ik reageer ook al minder op dit soort berichten. Het hoort erbij en ik zie liever topics voorbij komen die puur en alleen over het vuurwerk gaan.Dit gaat om een hetze. Maar ehh laat je nie gek make he.:D

Back
Bovenaan