Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ingevulden trouwens wel apart die vraag of die mensen die de show bezoeken moeten betalen
![]()
..en waarom liep die poll slechts tot half 4? Toen ik na het werken thuiskwam kreeg ik al een 404tje. Mochten werkenden niet stemmen?
alle werkenden konden niet stemmen.
zo kan je natuurlijk ook een uitslag beinvloeden.
Goed geregeld Telegraaf.
zo houden jullie de 65 plussers en thuiszittende linkse uitkeringstrekkers als abonee.
8280 deelnemers in deze enquete?!?!Dat is een aantal waar Maurice de Hond nog trots op zou zijn! En dat voor een enquete met meerdere vragen die slechts vijf uur online stond! Man, dat is toch schier onmogelijk?! Alleen al vanwege dat belachelijk hoge aantal (fictieve) deelnemers geloof ik geen klap van de uitslag. Ik heb hem zelf ook ingevuld, maar trof ook nog eens twee vragen aan die suggestief waren en waarbij de gegeven keuzemogelijkheden niet afdoende waren.
8280 deelnemers in deze enquete?!?!Dat is een aantal waar Maurice de Hond nog trots op zou zijn! En dat voor een enquete met meerdere vragen die slechts vijf uur online stond! Man, dat is toch schier onmogelijk?! Alleen al vanwege dat belachelijk hoge aantal (fictieve) deelnemers geloof ik geen klap van de uitslag. Ik heb hem zelf ook ingevuld, maar trof ook nog eens twee vragen aan die suggestief waren en waarbij de gegeven keuzemogelijkheden niet afdoende waren.