Belangrijk: Enquete telegraaf vandaag tot 15.30 uur svp allen meedoen

tuurlijk vul ik de enquetes altijd in maar ik heb het idee dat dit totaal geen nut heeft, hoeveel polls zullen er nu al zijn geweest?en wat wordt er met het resultaat gedaan? als uit de enquete naar voor komt dat de meerderheid voor een verbod is staat het groot op de voorpagina van de krant. als uit de enquete blijkt dat meerderheid stemt voor het blijven afsteken hoor je er niks meer van( of ze maken het nog zo dat de meerderheid voor een verbod is). Denken ze nou echt dat zon enquete helpt om de plannen van Broertje tegen te gaan? Helaas. Stel ze gaan op straat een enquete houden, denk je nou echt dat ze het aan de jongeren vragen of het moet blijven. Nou ik kan met 99% zekerheid zeggen dat ze juist de oudere mensen en de mensen met honden eruitpikken en die ondervragen!!!

Benieuwd naar de uitslag.
En wat Vuurwerkpatje al zegt, mocht het in ons ´voordeel´ zijn zal de media dat echt niet zo laten weten!
De hele media is ziek.
Kiezen doelgroepen waarvan we het antwoord al weten. Of we doen een enquete wanneer de positieve doelgroep op school zit of hard werkt!
Kansloos dit...

Mooi stukje ik vond op GeenStijl:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/04/vuurwerkverbod_broertjes.html

De laatste zin alleen al:
Gewone mensen die dingen mogen zijn namelijk een gevaar voor de samenleving.

Waar gaat het heen in NEEEEderland...

Waarschijnlijk hoor je ook bij deze poll niks meer martijn, ***** media, denken alleen maar aan geld geld geld

..en waarom liep die poll slechts tot half 4? Toen ik na het werken thuiskwam kreeg ik al een 404tje. Mochten werkenden niet stemmen?

alle werkenden konden niet stemmen.
zo kan je natuurlijk ook een uitslag beinvloeden.
Goed geregeld Telegraaf.
zo houden jullie de 65 plussers en thuiszittende linkse uitkeringstrekkers als abonee.

alle werkenden konden niet stemmen.
zo kan je natuurlijk ook een uitslag beinvloeden.
Goed geregeld Telegraaf.
zo houden jullie de 65 plussers en thuiszittende linkse uitkeringstrekkers als abonee.

Linkse uitkeringstrekkers? Beetje misplaatste opmerking aangezien er ook mensen uit zijn gevlogen bij banken, grote bedrijven, er een overschot aan juristen/advocaten zijn.

Daarnaast. De bekendste twee linkserds hebben een onkostenvergoeding van + 2000,- euro voor het 'werk' dat ze doen. Zoals zeiken om een vuurwerkverbod.

8280 deelnemers in deze enquete?!?! :shocked: Dat is een aantal waar Maurice de Hond nog trots op zou zijn! En dat voor een enquete met meerdere vragen die slechts vijf uur online stond! Man, dat is toch schier onmogelijk?! Alleen al vanwege dat belachelijk hoge aantal (fictieve) deelnemers geloof ik geen klap van de uitslag. Ik heb hem zelf ook ingevuld, maar trof ook nog eens twee vragen aan die suggestief waren en waarbij de gegeven keuzemogelijkheden niet afdoende waren.

8280 deelnemers in deze enquete?!?! :shocked: Dat is een aantal waar Maurice de Hond nog trots op zou zijn! En dat voor een enquete met meerdere vragen die slechts vijf uur online stond! Man, dat is toch schier onmogelijk?! Alleen al vanwege dat belachelijk hoge aantal (fictieve) deelnemers geloof ik geen klap van de uitslag. Ik heb hem zelf ook ingevuld, maar trof ook nog eens twee vragen aan die suggestief waren en waarbij de gegeven keuzemogelijkheden niet afdoende waren.

Als 'wetenschapper' begrijp je als geen ander dat de uitkomst van een stelling extreem beïnvloed wordt door de manier waarop de stelling met bijbehorende antwoorden ingebracht worden. Heel scherp, hulde!

Volgens mij heeft die telegraaf gewoon paar duizend,stemmen erbijbgedaan, het gaat daar alleen maar om geld verdienen, ook al moeten ze er voor liegen. Dat vinden ze,niet erg

Ze hebben het zo geformuleerd dat het altijd negatief is voor de vuurwerkliefhebber....
Het hele land gaat naar de *****n in een rap tempo......

Back
Bovenaan