Beko folder 2008-2009

wat een primeur
vroeger moest ik wachten tot na sinterklaas om de eerste folders te mogen bekijken
wat een luukse zo n forum als deze

super super super, zo kan ik nog wel een hele tijd doorgaan. wat leuk zeg om hier nu al in te mogen neuzen, stimulering voor lichaam en geest, hier kan redbull niet tegen op!

Fred hardstikke bedankt!

wow hartelijk dank fred, geweldig... mijn dealer verkoopt ook wat hiervan.. dus bedankt dat je dit met ons wilde delen..:wink:

verder lijken mij die speciale aanbiedingen wel leuk. ook heel orgineel, zo'n fluit cake maar dan met groene fluiters... wellicht dat dat ding in mijn collectie komt:D

ik hoop dat mijn dealer(s) dit ook gaan verkopen. vorig jaar hadden ze al wat van beko, hopelijk komend jar nog meer:wink:

Laatst bewerkt:
Zeer goedkope Kanonslagen daar! Een zeer strakke folder. Altijd lekker als de prijzen er gelijk bij staan in plaats van dat ze alleen op de bestelpagina staan. En die vrouw... Wow! Wat een heerlijke MILF..! =D

Yeah! De eerste folder.... Beko heeft er weer een aantal leuk dingen bijgekregen.
Mooi dat de prijzen niet idioot gestegen zijn ten opzichte van vorig jaar.

Moontan, Dank je voor het online gooien. Ik heb weer wat om van te genieten zo :p

Bedankt Fred dat je dit met ons deelt.
Mooi dat er nu al zoveel bekend is over de prijzen enzo.
Is voor veel freaks erg handig, kunnen ze alvast een beetje kijken wat ze kwijt zijn.

Die dame op de folder van de eerste pagina die de High Sensation vasthoudt, die wil ik graag eens ontmoeten. Nog meer liefhebbers?
Over vuurwerk gesproken.!!!! :p

Vraagje : bij 'fire in the night' staat; Aanbieding!

hij kostte afgelopen jaar 9,95. Zou hij dit jaar dan duurder worden? wellicht was het een promotie prijs, net als bij de Asian Thunder cake(GBV) , die ook duurder gaat worden dit jaar.

hmm opvallend. Bij Rocket Boom staat het ook. Eff afwachten ..

Back
Bovenaan