Beijing Celebration Cracker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft iemand deze mat gehad? Zoja wat zijn de ervaringen?

Hij wordt verkocht bij Salon Roger, Harry Loots en HQ Fireworks voor 99 euro.

534.jpg

Dit is een nieuwe rol en valt onder F2. Dus meerdere losse matten in plastic tot maximaal 25 gram flash per stuk. En geen ervaringen omdat ie net nieuw is.

Dit is een nieuwe rol en valt onder F2. Dus meerdere losse matten in plastic tot maximaal 25 gram flash per stuk. En geen ervaringen omdat ie net nieuw is.

Deze is zo te zien gewoon in papier. Die van zena is in plastic, wat ik echt niet snap. Snap niet dat ze dat met het oog op zwerfvuil aanpak nog steeds in plastic doen.

Forse prijs inderdaad, maar het is ook niet te vergelijken met Nederlandse matten! Zeker de nitraatmatten zijn altijd een enorm geweld! :D

Ik hoop t! Doe t eigenlijk elk jaar met een nederlands pruttelding, 6 jaar geleden ooit wel een nitraatmat gehad maar kan me t niet meer echt herrineren dus ben erg benieuwd. :)

Nou die van mij was waardeloos. Als je m alleen al optilde viel die uit elkaar. Uiteindelijk in 3 stukken gebroken en alle 3 tegelijk aansteken. Alle 3 vielen ze een stuk of 5 keer uit waardoor je in totaal 20 kleine matjes had eigenlijk. Knallen waren wel prima maar deze sla ik volgend jaar over

Nou die van mij was waardeloos. Als je m alleen al optilde viel die uit elkaar. Uiteindelijk in 3 stukken gebroken en alle 3 tegelijk aansteken. Alle 3 vielen ze een stuk of 5 keer uit waardoor je in totaal 20 kleine matjes had eigenlijk. Knallen waren wel prima maar deze sla ik volgend jaar over

Pfoe, dat is wel een schande voor dat geld...

Had je het plastic er eerst afgehaald? Die van mij knalde goed en ging in 1x helemaal af. Prima mat.

Deze klinkt goed hard tussen de huizen zeg! Lekkah begin van het 0:00 momentje afgelopen jaarwisseling. Zeker een aanrader voor de aanbiedingsprijs afgelopen seizoen.

Volgens mij is deze recent afgekeurd door de Belgische inspectie vanwege te veel decibel als F2 vuurwerk.
Weet niet of er plannen zijn om hem bijvoorbeeld als p1 vuurwerk te gaan registreren/verkopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan