Beelden van oud en nieuw.

• Topic starter Topic starter Vis
  • Startdatum Startdatum

Vis

VWC lid
Hierbij enkele beelden die geschoten zijn bij ons om middernacht, genomen met verschillende toestellen:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Beelden van 's avonds:

+ YouTube Video

De beeld en geluidskwaliteit van de videos is niet optimaal, maar dat gaat volgend jaar met een beetje geluk helemaal goed komen.

Er komen misschien nog meer beelden bij, 2 karton Warrior Collection die per 2 in de avond zijn geschoten.

Iedereen alsnog een gelukkig nieuwjaar toegewenst! :biertje:

Kwa hoeveelheid dik in orde ,kwa kwaliteit shells mager

Thumbs up

ben wel benieuwd waarom kwaliteit mager is volgens jou.
Kun je dit onderbouwen? Zelf vind ik kwaliteit wel goed lijken. Mooi volle effecten, sommigen blijven lang hangen. Dus wat mij betreft lijkt het wel goed.
greetzz

Er zaten er een paar bij die wat minder waren. Maar goed, van de buitenkant kun je uiteraard ook niet zien of de uitwerking van hoge kwaliteit is. En om ze allemaal "even" van tevoren te testen lijkt me ook niet zo slim. :wink:

Prachtige films. Of het beeld of geluid minder is maken wij hier ons niet zo druk om. Natuurlijk als het geluid goed is en het beeld scherp is is het allemaal nog mooier. Ik en dan praat ik ook voor de vele vele freaks hier zijn allang blij als we films kunnen kijken die hier geplaatst worden.

Dennis

Bedankt densta,

Volgende keer sta ik achter de HD cam, als alles doorgaat dan kunnen de medefreaks vollop meegenieten van al het moois in full HD.

Btw, ik heb nog full HD materiaal van de blokken, maar het grootste gedeelte is een beetje out of focus. Weet niet of de medeliefhebbers daar interesse in hebben? :confused:

Back
Bovenaan