Bedrijfsinfo: Rubro Vuurwerk

tristen

VWC lid
"Geweldig vuurwerk". Het uitgangspunt waarmee we ooit begonnen zijn. Kwalitatief hoogstaand vuurwerk op de markt brengen voor scherpe prijzen. Met vernieuwde collecties en unieke artikelen zijn wij dit jaar "dé verrassing op vuurwerk gebied".

Met het CE keurmerk op onze artikelen, nieuwe collega's in ons verkoopteam en een uitbreiding van onze opslag capaciteit in Nederland staan wij ook dit jaar weer voor u klaar. Ontdek snel wat u dit jaar van ons kunt verwachten. Mis het niet. Want wie in het heden en verleden leeft, mist de toekomst!

Waarom Rubro?

Kwaliteit en veiligheid voorop!
Wie gaat voor kwaliteit zit goed bij Rubro vuurwerk. Ons vuurwerk wordt gemaakt van hoogwaardige materialen en de meest pure grondstoffen voor extra frisse effecten. Bovendien worden onze gerenommeerde toeleveranciers en vuurwerkartikelen continue intensief getest door een team van technici, met hoogwaardige testapparatuur. Zo zijn wij er zeker van de we betrouwbaar en hoogstaand vuurwerk afleveren, waar de consument ieder jaar 100% van kan genieten.

Veiligheid
Wij proberen onze vuurwerk artikelen altijd zo veilig mogelijk te produceren door middel van duidelijke gebruiksaanwijzingen, opvallende lont aanduidingen, correct gebruik van aluminium kooien en intensieve product controle. Van ieder artikel wordt tijdens de productie en voor de verscheping steekproeven genomen. Alleen artikelen die foutloos door onze testprocedures komen worden verscheept naar Nederland.

CE keurmerk
Bij Rubro vuurwerk zijn we dit jaar volop bezig geweest om onze collecties te voorzien van het CE keurmerk. Na diverse intensieve testen kunnen wij met trots vermelden dat wij hierin zijn geslaagd. Het CE keurmerk draagt bij aan de vertrouwde Rubro vuurwerk kwaliteit. Dit geeft aan dat onze kwaliteit nu ook voor de toekomst is gegarandeerd!

Logistiek: Snel en efficiënt

Met ons eigen opslagterrein in Nederland en continue aanvoer vanuit Duitsland kunnen wij altijd snel en efficiënt leveren. Het is van groot belang dat u tijdens de 3 verkoopdagen over voldoende voorraad beschikt.
Daarom is het bij Rubro Vuurwerk mogelijk om bestellingen zelf af te halen maar u kunt ook vertrouwen op onze strak geplande leveringen. Wij maken gebruik van 3 geselecteerde koeriersbedrijven die uw bestelling Just-in-time afleveren.
U bent niet meer afhankelijk van chauffeurs die eerst nog andere bestellingen uit dezelfde vrachtwagen elders moet lossen.
Wij rijden uw bestelling rechtstreeks vanuit ons magazijn naar uw winkel. En dat scheelt tijd!

RUBRO VUURWERK NEDERLAND
"De verrassing op vuurwerkgebied"

Bron: Rubro Vuurwerk link

Beste VWC leden,
Ik kan vandaag mededelen dat onze cakes door de batch testen zijn.(CE zat er al op)
Ook onze nieuwe producten zijn door........ dus hier een klein feestje.
Rest nog het kleine vuurwerk voor de Batch maar ook daar is alle vertrouwen in.
Nog 1 week testen.
Ik kan nu al wel zeggen, dit jaar wordt top. Met een aantal spraakmakende producten waar nog wel een verassende discussie over zal komen.
Na de Demo meer hier over.

Gr Wim Rubro Vuurwerk Nederland

Elburgersc,

Ik kan zeggen dat ik zeer benieuwd ben naar de spraakmakende producten en ik denk velen met mij en hoop op fantastische nieuwe producten zoals we de laatste tijd van jullie gewend zijn. Goed bezig Rubro vuurwerk!!!

@Elburgersc
Ik denk dat we wel wat toppers hebben dit jaar.
Net als de 4 seasons zal dit wel weer wat copy gedrag opleveren. (heb links en rechts al wat voorbij zien komen net als de heldere en nieuwe kleuren)
Maar eerst wil ik alles wel in Nederland zien op een Demo uit een batch test.
China films zijn mooi maar dit is vaak niet de werkelijkheid van wat wij hier krijgen.

Ik zeg even wachten tot de demo's en dan oordelen.
Gr Wim
Rubro Vuurwerk Nederland

goed zeg Wim dat jullie door de batch testen zijn.
en nu op naar de demo idd,en dat schiet al weer mooi op:wink:
ben benieuwd

gaan jullie dit jaar tijdens de demo wel de artikelen los schieten en eventueel daarna per 3?

gaan jullie dit jaar tijdens de demo wel de artikelen los schieten en eventueel daarna per 3?

Daar zijn we nog niet uit.
Als we per 3 schieten moet er wat mij betreft meer afstand tussen zitten.

Zijn wij welkom bij de demo,als liefhebber? Ik zou ze zeker per 1 schieten,dat geeft een juist beeld,als ze er niet teveel kruit in hebben gestopt.

vorig jaar waren we ook min of meer welkom, alleen niet op het terrein zelf en het vuurwerk gaat toch de lucht in dus ik denk van wel :)

Geweldig nieuws dat alles door de batchen is.
Dat is al een hele zorg minder.
Ben benieuwd wat jullie dit jaar allemaal gaan brengen:wink:.

Daar zijn we nog niet uit.
Als we per 3 schieten moet er wat mij betreft meer afstand tussen zitten.

Je kunt ook tijdens de demo, de producten per stuk afsteken.
Daarna per 3 afsteken om te laten zien wat je kan doen met meerdere stuks.
Dit deed een ander vuurwerk bedrijf ook en dat wekt het vertrouwen op bij de klant.
Waarom zou je immers per 3 stuks schieten, ook al heb je grote ruimte er tussen? Bang voor dat de klant het niet groot genoeg vindt?
Jullie verkopen kwaliteit vuurwerk, dat staat vast.
Winkeliers vinden het trouwens ook fijn als ze kunnen bepalen hoe goed 1 product het doet.

Goed nieuws zeg! Nu is het dus watertandend afwachten op de demo :D haha
Ben zeer benieuwd waarmee Rubro dit jaar ons weer weet te verassen!

Dank Skyrider,

Zelf vindt ik het ook strak.

Vandaag voor het eerst dat ik een foto kan plaatsen, met dank aan Ruben voor zijn topic, en natuurlijk de uitleg.

Hou ons maar op de hoogte over de eerste demo met de nieuwe producten, ik wil ook wel buiten het terrein kijken ;)

Hou ons maar op de hoogte over de eerste demo met de nieuwe producten, ik wil ook wel buiten het terrein kijken ;)

Zodra dit duidelijk is horen jullie dit van mij.
Misschien een freak hoek inrichten!? Zal het morgen eens bespreken.
Gr Wim
Rubro Vuurwerk Nederland

Gisteren heb ik besproken hoe we de demo in moeten/kunnen vullen.
Ik had het idee om eerst te beginnen met een info/formeel deel voor onze afnemers/winkeliers. (besloten)

En hierbij later aansluiting voor alle vuurwerk liefhebbers!!!
Bijvoorbeeld: zaal open voor genodigden om .... uur en om .... uur vrije toegang voor de liefhebbers met mogelijkheden voor film, foto en product info, drankje enz. aansluitend de demo!!

Is dit iets ? graag jullie mening/reactie!

Tijd en enz. kom ik nog op terug. (dus vraag nog niet wanneer enz)het is nog maar een idee.

Hallo Wim,
Ik vindt dit een geweldig gebaar van Rubro om ons als vuurwerk liefhebber de mogelijkheid te geven om bij de demo aanwezig te zijn. Wim alvast bedankt ik verheug me er nu al op.

Gr djonny

Back
Bovenaan