Beast Of Burden Total [Compound]

En hoe zit het met die spinners, zijn die er ook uit gehaald in 2025-productie?
Waarschijnlijk niet, dat was volgens mij nog geen onderdeel van discussie lijkt mij. Als productie voor 20 juni 2025 was de spinners regeling nog niet bekend, en zelfs nu is daar nog niks definitief bekend over. Alleen kooiloos vanaf 1 Oktober '25

En hoe zit het met die spinners, zijn die er ook uit gehaald in 2025-productie?

Rubro/Mania hebben vooralsnog niets uit de Inkooporders gehaald en/of on-hold gezet. Enkele andere importeurs hebben dat zoals bekend wel gedaan.

Er is wel gekeken naar het eventueel aanpassen van bijv. dit artikel en de Crash Box van Rubro, maar dat houden ze als alternatief achter de hand. Ze wachten eerst het definitieve oordeel t.o.v. het wel of niet doorgaan van de RAC-aanpassing af.

Oke, het is dus nog even afwachten (in ieder geval dus sowieso tot oktober) of dergelijke producten daadwerkelijk uitgeleverd mogen worden als ik jullie goed begrijp? (Ondanks het feit of het nou wel/niet vóór 20-6-2025 geproduceerd is). Zou het zonde vinden als ik ‘m nu zou bestellen en er een kans bestaat dat ‘ie niet uitgeleverd mag worden. Dan kijk ik liever nog even verder.

Zoals ik het heb begrepen wordt er zowieso uitgeleverd, vraag is alleen: wordt het met of zonder spinners? Wat weer afhankelijk is van het wel/niet door gaan van de voorgenomen wetsaanpassing. Maar dat is logisch, je kunt niet iets verkopen en uitleveren wat bij wet illegaal is. En het is nog lang geen december, dus er is nog tijd tot aanpassing. Op dit moment zitten de vuurwerkfabrieken nog dicht in China en/of starten ze binnenkort weer op. Hopelijk krijgen we snel duidelijkheid uit Den Haag en weet iedereen waar die aan toe is!

Back
Bovenaan