Beast Mode

Dit jaar ook in de collectie gehad. Ik was eerst een beetje sceptie's omdat er maar 223gr in zit. Maar wat een toppertje.

Dit ziet er inderdaad uit als een topper. Erg gaaf met die tails, dat maakt deze bak tot een prima product en tevens leuk geprijsd. Zeker even zoeken bij de webshops en dan mee bestellen!

Prachtige waaier dit zeg! hij is mij helaas pas na de jaarwisseling opgevallen. Eeuwig zonde :D. Komend jaar zeker eens proberen!

Zag dat ze weer 4 stuks op voorraad hadden in Groessen, meteen 2 besteld samen met 4 keer Encore.

Een verrassend goede cake met mooie uitgewerkte flowercrown boeketten en goede tails er naast. De burst was ook dikke prima. Voor mij wel de beste Loud Collection cake van Katan.

Gave cake dit! De tails aan weerszijden zijn een mooie aanvulling op de boeketten. Kijk er naar uit om deze in de straat te schieten.

Deze staat in meervoud op het lijstje dit jaar, maar het wordt wel afwachten welke variant het wordt. 4 salvo's F, 2x2 salvo's F of Z :bonk: Het mooiste zou zijn om ze alledrie erbij te hebben. Misschien dat de naamgever kan vertellen hoe het zit qua batches :idea:

Dus als het kruitgewicht hetzelfde is gebleven dan zijn de effecten mogelijk minder tenzij er een betere kwaliteit kruit wordt gebruikt. Is het kruitgewicht hetzelfde gebleven?

Volgens onze informatie wel, binnenkort gaan we langs bij Katan dus zullen het dan gelijk even vragen!

Back
Bovenaan