Bear

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
DC084.jpg

Artikelnummer: DC84
Artikelnaam: Bear
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: 36 schots multishot waarbij de effecten de lucht in gaan met een gekleurde staart en in de lucht uiteenspatten in twee verschillende gekleurde sterren.
Richtprijs: €27,50
Film 1: Diamond-Collection.eu
Film 2: Demo Avond 2007
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie heldere kleuren, maar er wordt wederom iets te veel voor dit product gevraagd. Maar qua duur van het blok is de prijs wel ok te noemen. 1 van de weinige blokjes van Schuurmans waarbij de duur en prijs van een product een goede balans vinden.

Critici zullen dit blok denk ik alleen wel het stempel van eentonig dus saai gaan geven.

Mooie heldere kleuren, maar er wordt wederom iets te veel voor dit product gevraagd. Maar qua duur van het blok is de prijs wel ok te noemen. 1 van de weinige blokjes van Schuurmans waarbij de duur en prijs van een product een goede balans vinden.

Critici zullen dit blok denk ik alleen wel het stempel van eentonig dus saai gaan geven.

Ben het volledig met je eens Jupilerfreak. Dit is een van de betere nieuwe blokken van Diamond in de klasse > 200 gram.
Kleuren en effecten spreken mij aan. Maar inderdaad 30 euro was bijvoorbeeld een mooie prijs geweest.
:cool: :cool:

Ik vind deze cake niet echt goed te beoordelen via film. Je krijgt niet echt een duidelijk beeld van het formaat van de boeketten. Vind de boeketten namelijk wat matig, heb liever een vol boeket, maar het kan dus zijn dat de boeketten zelf wel behoorlijk groot zijn en dus wel mooi in werkelijkheid.
Als ik op de film af moet gaan dan sla ik hem zeker over op de lijst.

ik ben bang dat ie toch weer tegen valt zo als bijna alles van diamond collection...
hun screamer is wel erg goed dat geef ik toe maar ze hebben zo veel bagger op de markt gebracht , dat ik het zonde vind om weer wat te kopen van ze terwijl je er bijna van uit kan gaan dat ze je weer teleur stellen .. we zijn de af gelopen jaren genoeg genept door deze fabrikant...

Ik vind die nieuwe collectie van ze nou niet overtuigend! en al helemaal niet voor die de prijzen. Al had ik zowiezo nooit iets met Diamond! Er wordt meer geld besteed aan de Full colour verpakking en mooie namen en marketing dan aan hetgeen wat eruit komt! ( en dat uit de mond van een grafisch vormgever! ) :)

Ik heb zojuist het filmpje weer gekeken, en vind het zelfs ronduit schandalig als je kijkt naar prijs/kwaliteit verhouding ik zou er op zijn hoogst 15 - 20 euro betalen voor iets als dit, blijkbaar zit er bij dat bedrijf een manager die niets, maar dan ook niets van vuurwerk af weet en alleen maar verkoop cijfertjes ziet. SCHANDALIG! Typisch Hollandsche manier van geld snel verdienen en geen kwaliteit leveren. Ze weten gewoon dat het toch wel verkocht wordt!

Laatst bewerkt:
Ik vind dat jullie een beetje overdrijven...
Als je naar de lengte van de pot kijkt kan er op zich best 40 euro voor betaald worden...
De boeketten zijn jammer genoeg niet goed te beoordelen qua grootte maar wat ik echt super vindt aan dit blok....eindelijk een keer geen verrekte crackling in het boeket!!! Daar word ik zo toch zo ongelooflijk moe van van die slappe boeketjes met slappe crackling.....:mad:
Maar een keer leuke blinkers dus ik vind het voor zijn 40 euro nog best te doen!!
:bye:

Filmpje van de demo avond van Schuurmans is in de beginpost geplaatst

Best een leuke cake dit met een lekker tempo en mooie kleuren, maar wederom vind ik het een te simpele cake voor 40euro. Wéér peonys, dit keer met wat blinkers.
Nee voor 40euro heb ik betere cakes gezien op de Nederlandse markt.

Ik vind die nieuwe collectie van ze nou niet overtuigend! en al helemaal niet voor die de prijzen. Al had ik zowiezo nooit iets met Diamond! Er wordt meer geld besteed aan de Full colour verpakking en mooie namen en marketing dan aan hetgeen wat eruit komt! ( en dat uit de mond van een grafisch vormgever! ) :)

Ik heb zojuist het filmpje weer gekeken, en vind het zelfs ronduit schandalig als je kijkt naar prijs/kwaliteit verhouding ik zou er op zijn hoogst 15 - 20 euro betalen voor iets als dit, blijkbaar zit er bij dat bedrijf een manager die niets, maar dan ook niets van vuurwerk af weet en alleen maar verkoop cijfertjes ziet. SCHANDALIG! Typisch Hollandsche manier van geld snel verdienen en geen kwaliteit leveren. Ze weten gewoon dat het toch wel verkocht wordt!

Ik vind het een beetje overdreven. Ik vind diamond over de linie genomen ook wel erg prijzig, maar er zitten wel gewoon een hele hoop hele goede producten bij. Ze maken vooral hele slechte filmpjes en dat is zonde want daar doen ze hun producten te kort mee. Typisch geval van: ga op zoek naar een koopje en je hebt aan diamond veel plezier. Vorig jaar 4 grote cakes van ze en er zaten 3 absolute toppers bij en de ander vond ik tegenvallen (Wolf) ,maar er zijn erg veel mensen die dat een erg goede cake vinden... dus wat is wijsheid.
Trouwens, bovenal hoef je het niet te kopen, dus ik zou me er vooral ook niet zo druk om maken. Ieder z'n merk. Ik vind zelf Pronk het beste!

Back
Bovenaan