Bazooka

Ik vind 11 cent per schot niet persé duur voor een romeinse kaars met knetter. De meeste romeinse knetter kaarsen zijn volgens mij zelfs dubbel zo duur of duurder per schot.

Of de kwaliteit van de knetterballen hetzelfde is als die van andere kaarsen is nog lastig te beoordelen op dit moment, zeker omdat er bijna 5 gram kruit per schot gebruikt wordt verwacht ik dat deze in het echt wel redelijk tot goed zou kunnen presteren. Op het filmpje is het niet erg goed te zien naar mijn mening

Helaas, we hoopten op een toch wel iets heftigere kaars. Het had beter geweest dat hij alles er in 1 keer uit knalde als een Mine, dan had het nog wel wat geweest!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Afgelopen jaar 2 dan deze tubes kit gekocht, beetje twijfel over maar uiteindelijk toch wel leuke dingen voor een freakprijs. Best leuk afvuurgeluid en de crackling is wel aardig uitgewerkt. Geeft wat afwisseling zo tussendoor, ik bewaar er nog 1 voor als ik een oud&nieuw bij mijn nichtjes ga vieren. Die zullen dit fantastisch vinden. Helaas niet de beste kwaliteit film omdat mijn camera per ongeluk op slowmotion stond.

Heb hem ook voor dit jaar, vind het best een leuk ding om tussendoor met de kids te stoken.

Back
Bovenaan