Battle of Angels 103 shots

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1835
Artikelnaam: Battle of Angels 103 shots
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 494,4 gram
Aantal schoten: 103
Effectomschrijving: De mooiste cake die we in China konden vinden. Deze moesten we echt toevoegen aan ons assortiment.
Afmeting:
Max. tube diameter:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 77,50
Winkelprijs: € 69,99
Onlineprijs: € 64,50
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

1835-Battle-Of-Angels-Vuurwerkexpert.jpg

Wij danken Vuurwerkexpert voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Deze als extraatje gekregen omdat mijn bestelling in eerste instantie niet compleet was en het daardoor dus langer duurde. :)
Afgaande op de filmpjes van de Angel Dust van Magnum lijkt dit best een mooie bak te zijn. :D

Eddy.

Dit was een mooie cake! Toch knap wat Broekhoff/Magnum uit 20mm krijgt. Goeie burst en prima boeketten.

Erg mooie cake. Grote en goed uitgewerkte effecten. Alleen had deze handige Harry hem een kwartslag gedraaid, dus de fan shape rijen waren niet goed zichtbaar. :shy:

Eddy.

Dit vond ik een leuke cake. Door de variatie in schietrichting heeft ie net even wat meer. Een dit soort producten laat ook maar weer eens zien dat er met 20mm ook echt nog wat mogelijk is. Het is toch echt een kracht van Broekhoff/Magnum.

Ik kreeg deze in plaats van de Turbo Display Box, maar ik was blij verrast! Prima tempo, mooie afwisseling, je zou niet zeggen dat dit minder dan 5 gram per tube is. Er zijn genoeg 25mm blokken die minder goed waren...

Leuk doosje.
Vind 65 euro eigenlijk nog best wel aan de prijs voor een 500 grammer
Zou deze ook liefst per 2 afvuren denk ik.
Voor 100 per 2 zou ik het overwegen

Back
Bovenaan