Battle Ground

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 9218
Artikelnaam: Battle Ground
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: 25 shots multishot waarbij grote brede staarten van gele regen overgaan in een luchtvullend eindeffect in groen en geel
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: € 39,95
Verpakkingseenheid: 4
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl
img_2302.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
eerste redelijke ertussen de rest is echt prut moet de rest nog zien maar barslecht. Deze is wel leuk alleen net iets te duur.

Vind het altijd jammer dat ze bij demo's 2 of 3 tegelijk afsteken, zoals hier. Krijg altijd al snel het gevoel dat ze weten dat hun vuurwerk niet veel voorstelt en er dan maar 3 tegelijk doen om het nog ergens op te laten lijken.

Ben het met vuurwerkk14 eens dat de nieuwe producten bij niet echt kunnen boeien.

Ik vind dit eigenlijk best wel een mooie cake. Vrij simpel maar ook wel weer een beetje bijzonder effect. Wel mag er van mij een tientje vanaf of wat meer schoten bij komen. Ik vind de verhoudingen wil wat scheef namelijk op dat vlak.

Deze was echt heel mooi. De grootste boeketten van alle cakes die geschoten zijn. Prachtig geel met groen, gaat ook niet vervelen trouwens. Top bakje :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze presteerde als omlabeling "Mistral" (Excellent Collection) erg matig op de demo van Intratuin; slappe bursts en halve, magere boeketten. De blinkers en het slotsalvo waren oké, maar konden deze cake helaas niet redden.

Geschoten per 2:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan