M moontan VWC lid 21 apr 2011 #1 Plaats : Barendrecht provincie : Zuid Holland wie : is niet bekend wat : is niet bekend waar : Centrum van Barendrecht tijd : omstreeks 22.30 uur Betreft kermisvuurwerk
Plaats : Barendrecht provincie : Zuid Holland wie : is niet bekend wat : is niet bekend waar : Centrum van Barendrecht tijd : omstreeks 22.30 uur Betreft kermisvuurwerk
T Top Vuurwerk Rotterdam VWC lid 21 apr 2011 #4 Ben er zeker ook... Waar en waarvoor is het? Groet Dim
T Top Vuurwerk Rotterdam VWC lid 21 apr 2011 #6 Overheen gelezen... Zal vast niet bij de kermis zijn... Gok in het park vlakbij de kermis, daarom stelde ik de vraag eigenlijk.
Overheen gelezen... Zal vast niet bij de kermis zijn... Gok in het park vlakbij de kermis, daarom stelde ik de vraag eigenlijk.
V vincer VWC lid 21 apr 2011 #7 Dat is precies wat ik ook dacht, Dim. Zal morgen eens kijken of ik hier achter kan komen.
M moontan VWC lid 24 apr 2011 #9 gefilmd door: JordiFun + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
gefilmd door: JordiFun + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.