Bang 2 Bang [Uitloop]

Leuk maar al die negative commentaar van hij is veel te duur en in belgie is ie goedkoper . mensen we zijn hier niet in belgie maar in nl . dus het heeft geen nut om bij elk product wat in belgie goedkoper is te zeggen . daar word het in nederland toch niet goedkoper van .

ontopic : Leuk potje voor overdag harde burs mooi uiterlijk :)

ik vond het zeker een goed potje.
ik had hem in de vooravond afgestoken maar knalde wel lekker.
ik had de mc thunder en de bang2bang ik stak ze na elkaar af en vond de mc thunder wel wat harder gaan en had ook mooiere effecten dan de bang2bang. maar dit jaar heb ik ze toch alletwee gewoon weer voor de afwisseling:)

Ik had deze pot vorige jaarwisseling, maar hij viel mij een beetje tegen.
Ik betaalde hier bijna 13 euro voor en vond hem de prijs niet waard.

Het is wel een leuke pot, maar de prijs maakt em te duur.

Als ze hem 7.50-10euro maken zou die veel beter tot zijn recht komen, vind ik!

iemand in de buurt van amersfoort die deze van plan is te kopen en het blikje energy die er bij zit voor een zacht prijsje wilt verkopen?

Ik kan me nog herinneren dat er vorig jaar heel veel klachten over waren. Ze zouden uit elkaar knallen, of alles zou in één keer afgaan. Overigens vind ik deze knalcake veel te duur. Zeker gaan aanrader, eerder een afrader als je het mij vraagt.

Leuk dat blikje energy drink!
Niet dat ik hem nu wel ga kopen, maar als je twijfelt kan het zou jr hem nu misschien wel kunnen kopen.
Ik heb hem ook in de folder zien staan, een speciaal pyro-power energy blikje!
(Je hebt er ook nog een van de crown collectie)

Idd veel te duur als je het mij vraagt! Afgelopen vrijdag ook weer op een demo gezien, ik vind de knallen zeker niet slecht, maar als je het geld (12,95) omrekend naar de knallen is het bijna een euro per knal! Dat zijn ze zeker niet waard naar mijn weten...

prijs is inderdaad wat aan de hoge kant, maar verder vink ik het wel een leuk knalblokje.
nog een video van vorig jaar:

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een gevaarlijk ding! Ik had deze in de vooravond afgestoken; de knallen waren goed te noemen, maar hij is levensgevaarlijk! Hij stond vast tussen twee stenen maar toch kreeg die het voor elkaar om eruit te 'springen'. Door de kracht van dit potje viel hij dus om en schoot (gelukkig) richting een lege ruimte (had ook anders kunnen zijn).

Ook ik had dit probleem, hij viel om na 3 schoten... Kinderen die stonden te kijken waren erg geschrokken. Het zal beter zijn om deze pot aan te pakken en een betere stabiliteit te geven.

Ik had deze doorgelont maar had nergens last van met omvallen , vreemd ik had ook geen stenen erbij gebruikt :P

Hij is best grappig maar duur ..

Zou dat omvallen ook aan de sneeuw/ijs/vastgekoekte sneeuw kunnen liggen?
Achja, ik had nergens problemen mee!
Heb hem toch gekocht :wink: Met blikje energiedrank :)
Hij ging wel snel af vond ik...
Volgend jaar toch maar belgische knalcakes...

O.a. afgelopen jaar met deze cake begonnen in een doorlont project. Leuke cake met best goede knallen. Neem hem dit jaar wel weer mee voor overdag.

Ik heb deze vorig jaar gehad.
Ik stak hem overdag af. En na 4 schoten weigerde hij.
Na 1 minuut wou ik verder stoken en begon hij opeens weer te schieten.
Na 2 schoten stopte hij weer. En nu deed hij helemaal niks meer.
Helemaal niet €12,95 waard! Bah prut ding zeg.

Back
Bovenaan