Bamboo feuerwerk

Ik heb nog contact gehad over eventuele toevoegingen (van Argento), dat gaat hem dit jaar helaas niet worden omdat ze geen plek meer over hebben. Volgend jaar gaan ze waarschijnlijk samenwerken met een andere shop waardoor ze het assortiment nog verder kunnen uitbreiden.

Tis dat ik nog 1 nacht dienst heb... anders hierheen en aansluitend daar vuurwerk meenemen. Nu is het wachten hoe druk het is vannacht

Vanmorgen mijn bestelling opgehaald in Haren. Was gewoon bij de moeder van de eigenaar. Stond een oude munitie container op het erf. Leuk om te zien dat het ook zo kan. Verkoop uit de tuin. Hahhaha

Demo was prima
Geen sprake van finale
In de winkel maar 1 kassa dus duurde het winkel toertje 2 uur en zeer slechte voorraad voor verkoopdagen..

Laatst bewerkt:
Met je eens. Na 3 kwartier wachten afgehaakt, nergens funke spullen te zien juist waar ik voor gekomen was. 2 man achter 1 kassa die op hun dooie gemakje bezig zijn. 1 scannen 1 afrekenen. Ik ben echt wel wat wachten gewend en snap dat het op dat 1 erg druk is maar nee dit was mij ook te gek

Ben hier ook nog geweest, was stervens druk en slechte voorraad. Nadat ik eindelijk binnen was even rondgekeken en weer vertrokken omdat er niks meer was wat ik de moeite waard vond.

Zojuist mijn bestelling opgehaald. Losse verkoop idd druk, afhalen niet. En kreeg ook iets mee over uitverkochte artikelen, maandag schijnt er nieuwe voorraad binnen te komen.

Bevestiging van hetgeen hierboven al genoemd. Het was erg druk in de winkel en vrijwel geen voorraad meer. O.a. alle Funke producten (waarvoor ik kwam) waren al uitverkocht. Er zou maandag nog wat nieuwe voorraad komen maar ze wisten niet precies wat er kwam en hoeveel. Wel even leuk gekletst met de verkopers terwijl we stonden te wachten. Erg vriendelijke mensen die al aangaven dat het veel drukker was dan ze verwacht hadden.

Volgend jaar maar een herkansing en dan wel van te voren bestellen via internet :)

Via Facebook zijn er vanuit bamboo wat reacties geplaatst. Wat ze vorig jaar over de gehele 3 dagen verkocht hebben, deden ze nu in minder dan 1 dag. Zo veel drukte hadden ze niet verwacht ook omdat er weinig reclame was gemaakt. Maandag komen er nog de stuk of 8 artikelen van funke in de winkel. Staat op fb welke art. Ze doen serieus wat met de feedback zoals bijv het aantal kassa's etc.

Via Facebook zijn er vanuit bamboo wat reacties geplaatst. Wat ze vorig jaar over de gehele 3 dagen verkocht hebben, deden ze nu in minder dan 1 dag. Zo veel drukte hadden ze niet verwacht ook omdat er weinig reclame was gemaakt. Maandag komen er nog de stuk of 8 artikelen van funke in de winkel. Staat op fb welke art. Ze doen serieus wat met de feedback zoals bijv het aantal kassa's etc.

Klopt hier hadden ze niet op gerekend, ben zelf eerst bij de demo geweest toen weer naar huis en later naar de nachtverkoop en ben blij dat ik 3 bestellingen heb gedaan in november, heb eerst een kwartier buiten gestaan daarna nog 20 min wachten op mn bestelling zo druk was het s nachts, de bestellingen waren wel netjes verpakt in 2 dozen.

De Funke Bollers waren ook voor de nachtverkoop al uitverkocht, denk dat daar ook veel mensen op af komen, daar heb ik dus geluk mee gehad, vorig jaar lagen er nog wat pakjes B boller nu heb ik de 1x C 2x D en 1x de super 2 kunnen scoren.

Je kan het beste van te voren bestellen dit kan het hele jaar en de producten wisselen ook regelmatig het jaar door dan weet je ook zeker dat je alles krijgt.

Reactie op mijn mail naar hun.

Hello Thomas,

I can give you a little information. We're going to team up with someone, someone who deals in fireworks for a living. A Dutchman who is logistically better positioned and has a huge product range.

More information will be announced soon.

Reactie op mijn mail naar hun.

Hello Thomas,

I can give you a little information. We're going to team up with someone, someone who deals in fireworks for a living. A Dutchman who is logistically better positioned and has a huge product range.

More information will be announced soon.
Ben erg benieuwd

Back
Bovenaan