Balotelli waarschuwt: "Vuurwerk is gevaarlijk"

Balotelli waarschuwt: "Vuurwerk is gevaarlijk"

ma 24/10/2011 - 22:23 Manchester City-spits Mario Balotelli is het gezicht van een campagne die de mensen wil waarschuwen voor de gevaren van vuurwerk. Balotelli zette vrijdag zijn badkamer in brand met vuurwerk. "Vuurwerk kan erg gevaarlijk zijn als het niet goed gebruikt wordt."

2456874700.jpg

Mario Balotelli vond het belangrijk om zijn verhaal over het vuurwerk te vertellen. "De media hebben dat verhaal verkeerd gebracht", verdedigt de Italiaan zich op de website van Manchester City.

"Het was een vriend die het vuurwerk afstak. Ik wist van niets, tot ik het geschreeuw in de badkamer hoorde. Dat was dom van hem, want iemand had gewond kunnen raken. Ik was héél, héél kwaad."

Met "Bonfire Night" over enkele dagen was Balotelli het ideale uithangbord voor een veiligheidscampagne. "Vuurwerk kan erg gevaarlijk zijn als het niet goed gebruikt wordt. De mensen moeten de richtlijnen goed volgen."

bron

Auto's en computers zijn ook gevaarlijk!
Voetbal trouwens ook, van al dat op de grond vallen (acteren) gaat er vast ook vanalles kapot!
Vuurwerk kan gevaarlijk zijn, maar je adem inhouden ook...
Alles is gevaarlijk, maar waarom moeten ze weer eens een actie tegen vuurwerk houden? (of is het niet zijn bedoeling dat ze vuurwerk gaan verbieden?)

als ik zo het artikel lees gaat het er niet om dat vuurwerk gevaarlijk is en dus verboden moet worden maar dat men gewoon verantwoord en veilig met vuurwerk moet om gaan.

Kortom: Vuurwerk kan gevaarlijk zijn, als je het in de badkamer afsteekt gebeuren er gekke dingen!

Bedankt voor de waarschuwing. Ik wilde het toevallig net proberen, gelukkig was deze Italiaanse spits er op tijd bij om me ervan te weerhouden.

nouja gevaarlijk? water genoeg als het eventueel fout gaat... zo stom zijn die vrienden van m niet blijkbaar :p

Hij weet zich er weer mooi onderuit te praten.
Nu de schuld geven aan je vrienden, dan ben je lekker bezig.

Ik denk dat meneer in Manchester een tuintje bezit dat vele malen groter is als de meeste van ons. Hoe krijg je het dan voor elkaar om je badkamer in de fik te zetten. Onkunde, dronken......??:):):):):):)

Ik denk dat meneer in Manchester een tuintje bezit dat vele malen groter is als de meeste van ons. Hoe krijg je het dan voor elkaar om je badkamer in de fik te zetten. Onkunde, dronken......??:):):):):):)

Schijnt dat een vriend het zonder zijn medeweten heeft afgestoken.
Sterk verhaal maarja:bonk:

Je kunt echt meteen merken dat meneer een goed humeur heeft, dat hij meteen na zijn incident zo'n campagne opstart. En hoe zou dat nou komen...

Nou het is bijna Bonfire Night. Dus het komt prima uit zo.
Maar het is een stuk positiever dan andere berichten die wij lezen. ZOuden ze hier ook moeten. Theo Lucius of andere BN-ers inzetten voor vuurwerk.

Ik denk dat zijn Badkamer ook wel een stuk groter is dan de meeste van hier hoor :p

Ja, welke gek steekt ook vuurwerk af in zijn huis...Das vragen om problemen!

En volgens mij veroorzaakt voetbal vele malen meer slachtoffers per jaar dan vuurwerk ooit zal doen.

Back
Bovenaan