Ball Rockets [Vuurpijl Ass.]

Had twee pakken besteld, beide niet gekregen. Freestyle rockets voor gekregen. Niet super content mee aangezien ik al twee keer light year had. Achja soms is het niet anders

Genoeg pijlen heb je dan Blup. Ik heb de Ball Rockets, had ze ook vroeg besteld. Gelukkig wel mee gekregen. Dealer had maar een karton binnen gekregen.

Nog niet afgestoken maar ben benieuwd naar deze pijlen. Ze zien er goed uit, niet gek groot wat ik wel had verwacht.

Net 2 geschoten, dopjes zaten muur vast.
Erg goede pijlen met lekkere burst en toch nog best redelijke effecten

2 pakken weggestookt, mooie pijlen volle effecten, helaas bleek het verhaal wat hier geschetst waar te zijn, 1 van de 10 pijlen steeg niet goed op (max 3 meter) en belande bij de buren in de tuin tegen de auto aan, hopelijk niks ernsrigs.

dopjes zijn gelijk aan de light year muur en muur vast, maar voor 15 euro neem ik ze volgend jaar weer

Mooie pijlen, bij 2 moest er een tang bij komen om het dopje er af te krijgen. En 1 pijl gehad die weer terug naar beneden kwam, zie video.

Bij mij ging 1 pijl ook een paar meter hoog en vervolgens tegen de muur van de flat..

Verder top pijlen voor deze prijs!

Buiten dit pakket om waren alle vuurpijlen die ik had ondermaats. Deze pijlen waren goed! Bij mij gingen ze allemaal goed. Effecten waren ook dik in orde. Ik zal geen vuurpijlen meer kopen, maar zal deze wel aanraden!

had 3 pakken waarvan 1 pijl ietwat laag klapte maar de rest was top.
beste pijlen van de avond veruit.

Back
Bovenaan