Baldy Mountain

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 2303
Artikelnaam: Baldy Mountain
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 269,8 gram
Aantal Schoten: 19 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 30-35 sec
Stijghoogte: 35-40 meter
Adviesprijs: € 29,99
Folderpijs: € 24,99
Onlineprijs € 19,99
Freakprijs: Vraag jouw lokale dealer

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

screenshot_20200531-231541_instagram.jpg

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Marchel lag de hele nacht wakker, maar te piekeren over een goede productnaam. Keek de volgende ochtend in de spiegel en dacht ineens: "Baldy (in wording) Mountain!" :D :p

OT: Ben benieuwd wat het zal worden voor iets. Hou wel van een goeie losse 19 shots cake op zijn tijd.

Marchel lag de hele nacht wakker, maar te piekeren over een goede productnaam. Keek de volgende ochtend in de spiegel en dacht ineens: "Baldy (in wording) Mountain!" :D :p

OT: Ben benieuwd wat het zal worden voor iets. Hou wel van een goeie losse 19 shots cake op zijn tijd.

Ik ben echt wakker vandaag.
Ik dacht dat het de Baldy Fontain was...
Zucht... Soms.

Deze komt wel heel erg sierlijk over, ondanks dat sommige effecten niet echt super rond zijn. Echt een cake waar je rustig kunt van staan genieten. Ben nu nog wel zeer benieuwd naar de prijs :wink:

Oeehh, vind die mine heel gaaf! Voor de rest inderdaad een klein beetje aan de saaie kant. Wel sierlijke cake voor bijvoorbeeld in de vooravond!

Leuke mine zoals reeds gezegd. Als de prijs inderdaad 14,95 bedraagt, helemaal prima. Echt weer jammer van het "plum" effect, Ben er geheel op uitgekeken.

Prima cakeje zo op de film voor 14,95.

Soms snap ik de prijzen niet helemaal meer, hier had ik een hogere prijs verwacht en komt er echt een zeer scherpe prijs te staan. En soms staan er producten geprijsd, dat ik denk.. ze zijn niet wijs.

Deze cake wel meteen aan mijn lijst toegevoegd ::cool:

Soms snap ik de prijzen niet helemaal meer, hier had ik een hogere prijs verwacht en komt er echt een zeer scherpe prijs te staan. En soms staan er producten geprijsd, dat ik denk.. ze zijn niet wijs.

Deze cake wel meteen aan mijn lijst toegevoegd ::cool:

Helemaal mee eens. Maar goed, liever zo dan andersom.

Adviesprijs 2020: € 29,95,-
Folderprijs 2020: € 22,50,-
Onlineprijs 2020: € 17,50,-
Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer

Gr
Marchel

Back
Bovenaan