Baassie123's oud en nieuw 2013-2014 video- en foto topic

Een video tussendoor. Zonet werd er een klein showtje geschoten hier in de buurt. Hier het resultaat. (tevens mijn nieuwe lens getest, met helaas regen erbij...)

Dus, de "nieuwe lens" uit de video hierboven is weer weg, heb wel weer andere spulletjes aan mijn gear toegevoegd maar daar later meer over.

Nu eerst een video van oud en nieuw uiteraard, de Golden Power, onze afsluiter van nieuwjaar 2014, had hem ook nog eens gewonnen via vwc ook!! Helemaal top.

Voor jullie kijken even lezen Dit is gefilmd met mijn oude camera, en het regende helaas dus er zaten druppels op de lens.

En even mijn eindwoord over deze geniale bak. Ik denk dat ik de goede lading had, deze GP presteerde geweldig! Ik heb andere video's gezien waar deze kleine boeketten had etc. hier absoluut geen sprake van.
Heerlijke bak, en het doorlonten ging best redelijk. De reacties in de straat spreken voor zich, en vooral cake D gaf een gigantisch effect.

Jooo, we naderen het eind van het jaar. Ben helaas niet echt actief geweest in dit Topic omdat telkens die korte video's bewerken en publiceren een hel is.

Dussss, bezig met de oud en nieuw compilatie van 2013-2014.

DIT JAAR: Meer sier, nieuwe microfoon. Dus kunnen we daar al naartoe kijken.

Voor nu, enjoy deze uitermate korte trailer, binnekort volledige compilatie te zien!

Okee... Net een uur gewacht tot mijn video was geüpload... Krijg ik dit.
Knipsell.jpg

Dus weer in twee delen gaan knippen, helaas.

Hopelijk voor vanavond gedaan!

Juist, en het probleem is opgelost!

Hierbij dan de compilatie! Verder ga ik niet veel zeggen, aanschouw als je een halfuurtje niks te doen hebt.

Overigens, de eerste persoon die na dit bericht reageert maakt wellicht kans op een Meet & Greet met het huisdier welke te spotten is in de video!

Hoe kan een video te lang zijn? :p Ik ga er is een half uurtje voor zitten! :D

ja ik weet het niet. Officieel mag je maximaal 15 minuten uploaden.

Als die niet bijt :) is dat wel gezellig!

Technisch gezien niet de eerste, maar wel enthousiast over het hondje.

Sem bijt niet, alleen in zijn speeltjes, maar dan doet hij nog voorzichtig bij het spelen dat hij jou niet bijt.

Echter hebben we sinds kort een nieuw hondje erbij, en dat is een chihuahua (was van mijn opa). En ja, je weet hoe chihuahua's zijn ;)

Back
Bovenaan