Baassie123's oud en nieuw 2013-2014 video- en foto topic

baassie123

VWC lid
Als eerste wil ik zeggen, beste wensen aan iedereen.

Laten we nu maar verder gaan met het interesante gedeelte :p

Ik weet niet precies hoe ik moet beginnen met dit topic, maar vorig jaar had ik een dergelijk topic waar ik onregelmatig video's postte. Dit jaar probeer ik wat meer losse video's te posten en ook een leuke (sfeervolle) compilatie te maken.

Helaas wilt Adobe nog niet echt meewerken, dus er zal nog eventjes gewacht moeten worden op de video's, maar zoals altijd eerst een paar foto's om in de stemming te komen :)

Ik hoop dat jullie net zo genoten hebben van oud en nieuw als ik dit jaar, en feedback, reacties, commentaar of weet ik veel wat is altijd welkom.

Het laatste puntje dan, afgelopen oud en nieuw is er een potje omgevallen, na 2 schoten schoot deze zichzelf weer recht, en verder niks geks meegemaakt.
Ook wordt er door ons nóóit iets kapot gemaakt of vernielt (hooguit een keer een doosje waar het vuurwerk in zat). We hebben ook zo rekening gehouden met de dieren en dergelijke want we stookten ook voor een bos.

Nu is het onderhand wel genoeg met al die text. Laat het leuke gedeelte beginnen.

ON 1 (10 van 10).jpg
ON 1 (1 van 10).jpgON 1 (2 van 10).jpgON 1 (3 van 10).jpgON 1 (4 van 10).jpgON 1 (5 van 10).jpgON 1 (6 van 10).jpgON 1 (9 van 10).jpg
(en excuses dat de foto's zo raar worden weergegeven. Vwc laadt de foto's op een andere manier o.i.d.?)

Laatst bewerkt:
We beginnen met een zware flop! Ik had geen 10 uur project bedacht, dus maar onze 2 vlindermatten 14 vlinders elk bij elkaar gedaan en nog eens dubbel gevouwen. Resultaat: Een faal.
Maar voor dat prijsje niks te klagen. Het is maar een opwarmer, als je geen 2 minuten naar een falende vlindermat wilt kijken snap ik dat, voor de anderen: Enjoy

Gelijk een 2e video erachteraan dan maar?
Wat een heerlijke cake was dit zeg! Krijg gewoon oorpijn als ik er weer naar kijk (en luister).

Nieuwe video, de Rush. Geinig potje voor €3,90, helaas t enige potje die we niet hadden vast gezet, en dit was de enige die is omgevallen.

Back
Bovenaan