B2B Luchthuiler 100 stuks

tristen

VWC lid
Artikelnummer: 1154
Artikelnaam: B2B Luchthuiler 100 stuks
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: Info volgt
Aantal Stuks: 100 stuks
Effectomschrijving: Luchthuilers met enorm schelle fluit!
Tijdsduur: n.n.b
Verpakkingseenheid: 100/100
Richtprijs: €9,95

1154gr_10.jpg

Gelieve niet overnemen zonder toestemming!

Laatst bewerkt:
Dat vindt ik ook. En nu zijn er natuurlijk weer mensen die denken: Oh zo duur? Dat moet dan wel wat wezen!! Laten we hopen dat er een filmpje op youtube van te zien is tegen het eind van het jaar. En mocht het wat wezen, komt het er volgend jaar wel van.:wink:

Dat vindt ik ook. En nu zijn er natuurlijk weer mensen die denken: Oh zo duur? Dat moet dan wel wat wezen!! Laten we hopen dat er een filmpje op youtube van te zien is tegen het eind van het jaar. En mocht het wat wezen, komt het er volgend jaar wel van.:wink:

Het oogt ook duurder omdat er vrij veel in een verpakking zitten. PyroPower verkocht vorig jaar bijvoorbeeld gillende keukenmeiden (vergelijkbaar: Luchthuilers + stokje) voor een prijs van €2.25 -- 24 stuks.

Als er honderd in een verpakking zitten ben ik toch eerder geneigd om het bijvoorbeeld te vergelijken met de prijs van babypijlen, in tegenstelling tot kleinere verpakkingseenheden.

Iemand een idee of dit een beetje goede luchthuilers zijn? Bij mij in de buurt zijn ze nu voor €5 per 100, dat maakt het een stuk aantrekkelijker.

Weet niet of je ze nog bij een GBV dealer kan krijgen. Maar deze zijn mij een tijdje geleden al weer prima bevallen. Heb er zelf nog wel wat van liggen.:wink:

B2B Luchthuiler.jpg

Back
Bovenaan