B2B Disco Cracker Fountain

tristen

VWC lid
Artikelnummer: 1150
Artikelnaam: B2B Disco Cracker Fountain
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: Info volgt
Aantal Stuks: 6 stuks
Effectomschrijving: Assortimentje van 6 stuks kleine disco cracker fonteinen. Deze fonteinen vallen onder de categorie 1 kindervuurwerk en zijn 365 dagen per jaar legaal.
Tijdsduur: n.n.b
Verpakkingseenheid: 300/6
Richtprijs:
Adviesprijs 2020: € 1,50
Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

Bekijk bijlage 55065

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zal nog wel komen. Vindt het label echt ok in mijn ogen. Dus hier ga ik er wel een paar van halen.
Ga er ook een paar dummy's van maken.:D

Al het vuurwerk van GBV is nu binnen en de backorders waaronder deze dus zullen 17 en 18 december uitgeleverd worden aan de winkeliers ;)

Deze is te koop bij Halfords o.a. Ze zijn extreem klein, totaal niet te vergelijken met Happiness ofzo. Zijn nog een slag kleiner dan FP3 small!

Hele leuke dingetjes! Hele felle flitsen en een finale van crackling! Deden me verbazen erg leuke combinatie!

Ok,voor €1,50 de 6 is dat niet duur. En het label spreekt me ook wel aan.:wink:
Ga ik er wel een paar van halen.:D

In de nieuwe happines potjes zit een kartonnen buisje zo groot als een babypijl dus het formaat zegt me niks.

7 gr is 7 gr.

Er zit zéker geen 7 gram in, er zit 1 komma zoveel gram in, heb ze gisteren zien liggen bij de Halfords en even op het label gekeken. 7 gram past er nooit in!

Qua formaat denk ik ongeveer een halve grondbloem. Lijken me wel leuke dingen, ga er wel even een pakje van halen. Zal dan wel even filmen, alleen weet ik niet wanneer ik weer in de buurt kom van de Halfords :)

Heb hier 3 pakjes van gehaald om (legaal) december door te komen.
Best geinig spul, eerst magnesium flitsen en dan wat crackling.

Na het zien van het filmpje zeer blij dat ik ze in mijn GBV bestelling had gedaan. Had 4 pakjes besteld, en dat is zeker geen verkeerde keuze geweest zo te zien :D

Back
Bovenaan