B&W Failliet

Wat een vreselijk nieuws dit zeg; ik was altijd groot fan van de zeer uitgebreide collectie van B+W. Ik vraag me af hoe dit nu verder gaat ?
Alle betrokkenen: heel veel sterkte, hopelijk komt iedereen er zo goed mogelijk uit.

Dit was toch wel echt mijn merk.
Hppelijk wordt het concept overgenomen, of komt er een nieuwe start.
Maar of dat dan voor dit jaar al geld...
We zullen het dit jaar zonder B&W moeten doen vrees ik...

Laatst bewerkt:
heel jammer hoor.
B&W heeft vele goede collectie's ik zal ze missen :sad:
maargoed eerst maar eens afwachten wat er gaat gebeuren nu.
hopelijk komt het nog goed?

Echt heel erg jammer dit, ik baal het meeste van Barely Legal hoop toch zo dat deze collectie blijft! Ook de rest is erg goed, het is gewoon jammer als zoiets in 1 klap allemaal weg is.

Ik ben zwaar benieuwd hoe dit eigenlijk kan, vooral omdat men bij B&W toch mijns inziens een zeer groot stuk marktsegment in handen hadden. En ze hebben ook niet echt slechte producten, met de Lidu-lijn en de barely legal collectie heb je toch echt wel toppers in handen volgens mij.
Maar even afwachten of men reageert, want kan me indenken dat hun hoofd er nu niet echt naar staat om een reactie te geven..

Elk bedrijf kan kapot gaan hoe sterk het ook staat in de markt. Als een bedrijf verkeerde investeringen doet of klanten betalen de rekeningen niet of de verkeerde verwachtingen zijn geschets waardoor je aan het einde van het jaar geen geld meer hebt ga je snel falliet. Wat bij B&W is gebeurt weet ik niet maar zal vanzelf bekent worden gemaakt. Vind het zelf ook jammer dat B&W falliet is ze hadden zekker mooie producten. Dit jaar nog maar snel even paar vwl pakketten inslaan :p

Wat heeft dit trouwens voor gevolgen voor het vuurwerkland concept? Wat vuurwerkland Steenbergen ook voert. Want ook vuurwerkland B.V is failliet

Wat heeft dit trouwens voor gevolgen voor het vuurwerkland concept? Wat vuurwerkland Steenbergen ook voert. Want ook vuurwerkland B.V is failliet

Goede vraag Jack.
Iedereen, inclusief de klanten van B&W, tasten nog volledig in het duister.
Er zijn heel wat klanten van B&W die meedraaien in het concept en de naam Vuurwerkland dragen.
Misschien dat Ramon van Steenbergen, of een andere Vuurwerkland dealer antwoord weet te geven op jouw vraag.
In hoeverre mag je de naam Vuurwerkland blijven gebruiken?

Goede vraag Jack.
Iedereen, inclusief de klanten van B&W, tasten nog volledig in het duister.
Er zijn heel wat klanten van B&W die meedraaien in het concept en de naam Vuurwerkland dragen.
Misschien dat Ramon van Steenbergen, of een andere Vuurwerkland dealer antwoord weet te geven op jouw vraag.
In hoeverre mag je de naam Vuurwerkland blijven gebruiken?

Fred, als ik meer wist zou ik het hier plaatsen. Helaas moeten wij het ook doen met de geringe info die hier al op het forum staat. :no:

Het lijkt me dat het niet zo kan zijn dat men jullie zaak meesleept in het faillisement? want dat is toch een zelfstandige onderneming?

Ligt eraan waarvoor men getekend heeft bij vuurwerkland steenbergen.

kan er met mn kop niet bij, vuurwerkimporteurs die failliet gaan.

gr

dit mag niet gebeuren is toch 1 van mijn merken die ik altijd er bij heb zitten :shocked:
Hop ook gewoon dit jaar nog aan jullie vuurwerk te kopen..
Maar afwachten dan hoe en wat..:rolleyes:

Alle onderdelen zijn te koop:

-Voorraad
-Naam
-Panden
-Overige goederen
-etc,etc.

Maar als FRED contact heeft met steve,dan weet jij ook al meer wat er komen gaat.......en dit is geen leedvermaak.

Elk bedrijf kan failliet gaan,kan verschillende oorzaken hebben.
Ik denk dat er nog meer bedrijven gaan omvallen,als je toch kijkt welke kosten er allemaal bij komen.

Waarom zou dit leedvermaak zijn, dat zou pas kinderachtig zijn?

Maarja,
Dit is toch weer een beetje goed nieuws, grote kans dat het wordt overgenomen zonder dat wij er al te veel van merken.
Toch altijd nog een kans dat het over is met B&W maar éen naamsbekendheid als deze kan toch niet zomaar verdwijnen?

Jammer voor alle medewerkers, en ook sterkte gewenst natuurlijk.
Maar hopelijk blijven de producten bestaan, voor dezelfde aantrekkelijke prijzen.

Back
Bovenaan