Bij mij begon de vuurwerkgekte (op het internet) rond 2005-2006 op AVP, echt een geweldige site en na mn eerste jaar kon ik ook niet wachten tot het 1 september was. Toen een paar hele gezellige en leuke jaren gehad en vooral ook erg leerzaam. Later toen het met AVP naar mijn mening minder ging heb ik op VWC een account aangemaakt, een forum waar ik de sfeer destijds wat minder vond.
Rond 2009 meende ik ging het heel erg snel achteruit, de sfeer was weg en er werd vooral een hele hoop geouwehoerd. Sindsdien heb ik de laatste jaren ook geen account meer aangemakaat omdat ik ook door iets onbenulligs ben gebanned en bewaar indienen was niet mogelijk. Ik heb vorig jaar rond december één keer gekeken nog op AVP om te zien of de sfeer anders was geworden maar kwam helaas van een koude kermis thuis.
Ik hoop al jaren dat AVP weer op haar oude niveau komt (met radio, eindfilm etc.) maar zie het somber in.
Op VWC heb je naar mijn inziens veel meer sfeer en informatie, vooral het consumenten gedeelte wat al eerder werd genoemd, op AVP worden een hele hoop importeurs niet eens besproken...
Erg jammer om eens zn fantastische website te zien afbrokkelen.