Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hmm oké bedankt voor de uitgebreide toelichting. Ook gezien de overige berichten van afgelopen uren twijfel ik erg om tot bestelling over te gaan… Hopelijk kunnen we achterhalen om welke omlabeling het gaat, want het bijbehorende filmpje ziet er wel goed uit. Ik heb deze box volgens mij ook wel eens eerder gezien want hij ziet er bekend uit… Nog maar even speuren dus.Heb de mail helaas al verwijdert, wilde hem hier delen voor je.
Maar daar stond in dat ze vorig jaar lever problemen hadden door piraten in de straat van, ben de naam vergeten, dacht Gibraltar.
Inmiddels hebben ze al minimaal een eerste levering gehad dus dit jaar moet het goed komen beloven ze.
Uiteraard zijn er ook excuses gemaakt in deze mail.
Ik heb ervaring uit de eerste hand en de klant voor mij werd met een kluitje het riet ingestuurd toen die zijn Gold box op kwam halen, en mijn tweede deel van mijn bestelling duurde ook erg lang voordat het er was.
Let wel, dit betrof één cakesetje dus het is niet dat ze 10 items bij elkaar moesten rapen.
Voor mij reden om hier niet weer te bestellen.
Volgens mij kan je hier nog wel een kooi itempje scoren dus dat is weer positief, die burgerlijke ongehoorzaamheid.
Hmm oké bedankt voor de uitgebreide toelichting. Ook gezien de overige berichten van afgelopen uren twijfel ik erg om tot bestelling over te gaan… Hopelijk kunnen we achterhalen om welke omlabeling het gaat, want het bijbehorende filmpje ziet er wel goed uit. Ik heb deze box volgens mij ook wel eens eerder gezien want hij ziet er bekend uit… Nog maar even speuren dus.