Auto vernield door vuurwerk

dennis-pyro

VWC lid
BADHOEVEDORP, 3 maart – De politie kreeg in de nacht van vrijdag op zaterdag omstreeks 02.00 uur een melding dat op de Akerdijk een auto forse schade had opgelopen door vuurwerk. De agenten zagen dat op de voorruit van de auto het vuurwerk was ontstoken en hierdoor de ruit was vernield. Ook was een stuk van de motorkap verbogen. De agenten zijn op zoek naar de daders. Getuigen die meer informatie hebben kunnen contact opnemen met de politie in Hoofddorp via 0900-8844.

http://www.politie.nl/kennemerland/nieuws/120304autovernielddoorvuurwerk.asp

Auto vernield door vandalen met behulp van illegaal vuurwerk.

Met consumentenvuurwerk krijg je geen forse schade aan een auto.

Echt schandalig. Lijkt wel of er elke dag een negatief bericht komt over het verkeerd gebruik van vuurwerk. Ik snap echt niet wat deze idioten willen bereiken. Hopelijk worden ze opgepakt, maar omdat het snachts was is de kans klein.

Auto vernield door vandalen met behulp van illegaal vuurwerk.

Met consumentenvuurwerk krijg je geen forse schade aan een auto.

En toch vind ik dat je het "illegale vuurwerk" niet de schuld kan geven. Het meeste knalvuurwerk is in omliggende landen wel legaal, en het plakt zichzelf niet op de voorruit van een auto. Ook word er in andere landen bijlange na niet zoveel gesloopt met vuurwerk als in Nederland.
Kijk naar knallers als cobra 6 deze zijn in San Marino zo te koop. En het gaat allemaal goed. Nou zeg ik niet dat ze deze in Nederland moeten legaliseren. Maar knallers als een nitraat zou in mijn ogen makkelijk moeten kunnen. Al denk ik dat veel Nederlanders niet "klaar" zijn voor zo'n verandering.Er word steeds minder gesloopt maar nog steeds veel en veel te veel naar mijn zin.

Helaas is de mentaliteit van veel Nederlanders 0.0 en lopen er veel ratten rond die het voor een ander moeten verpesten.

Erg jammer

Back
Bovenaan