Auto opgeblazen met zwaar vuurwerk

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
274cfa79-fe08-495e-86cc-0f379fa01252_thumb840.jpg

Op de Commandeurspad is in de nacht van zaterdag naar zondag een auto opgeblazen met zwaar vuurwerk. Op een foto van de politie is te zien dat de gehele bumper ontzet is door de klap.

De politie noemt de actie levensgevaarlijk. Mensen die meer informatie hebben, worden gevraagd de politie te bellen.

https://www.allesoverkatwijk.nl/nieuws/algemeen/54541/auto-opgeblazen-met-zwaar-vuurwerk

De titel (waarom val ik daar toch telkens over?) is bijna net zo idioot als het misdrijf zelf. Natuurlijk heel vervelend en compleet kansloos, maar ik had een auto die total loss is verklaard verwacht te zien op de foto en geen bumperloze auto.

Het lijkt er hier meer op dat deze bumper vakkundig is verwijdert ipv dat hij er af is geblazen ?

Zie geen scheuren en dergelijke erin ja,ook mijn mening wat jij zegt Torr..
Anders was de voorbumper wel gat erin geslagen als het door illegaal vuurwerk zou komen..

Lijkt idd niet met vuurwerk te zijn gebeurd.. Zouden mediabedrijven geld krijgen als ze negatieve berichten posten over vuurwerk?

Geloof hier ook helemaal niets van. Lijkt me stug dat een bumper er zo netjes bij ligt en de koplampen nog helemaal heel.

Het lijkt er hier meer op dat deze bumper vakkundig is verwijdert ipv dat hij er af is geblazen ?
exact, dit is vakkundig en netjes verwijderd, poging tot diefstal van onderdelen.
Anders was deze bumper in 500 stukjes en had er vast nog een deel erop gezeten.

Geloof er wederom niets van.

Zou het kunnen dat deze bumper last heeft gehad van een knallertje, een beetje beschadigd is, dat men die er daarom heeft opgehaald, een mooie (sensatie) foto heeft gemaakt. Natuurlijk is dit verhaal ook dan meer opgeblazen dan de auto zelf...

Zou het kunnen dat deze bumper last heeft gehad van een knallertje, een beetje beschadigd is, dat men die er daarom heeft opgehaald, een mooie (sensatie) foto heeft gemaakt. Natuurlijk is dit verhaal ook dan meer opgeblazen dan de auto zelf...
Gezien de foto en dat het donker is ga ik er vanuit dat men deze bumper er niet vrijwillig af heeft gehaald maar dat dit poging tot diefstal is.... of er moeten meer fotos op het internet zijn waar schade te zien is.

Ze hebben de schroevendraaiers van de foto verwijderd, zo netjes kan die bumper er nooit afliggen door een stuk vuurwerk.

Jullie hebben het allemaal mis. De auto die opgeblazen is, staat natuurlijk niet op de foto. Die is compleet verwoest door de vuurwerkbommen. De auto op de foto stond 200 meter verderop en door de klap is daar de bumper van vernield.
Dus het wordt tijd dat de Nederlandse rotjes en vuurpijlen van de markt gehaald worden!

.....echt de titel van het bericht is tenenkrommend......

Back
Bovenaan